Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest en del om superfood og er veldig usikker på hva jeg skal velge. Jeg har sett litt på pukka green cleans. Noen med erfaringer? Ser de inneholder jo både organisk spirulina, grønnkålspirer og hvetegress juicepulver som skal være veldig bra. På forhånd, Takk! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor interessert du er i "superbær" og sånn, men jeg har prøvd en del av det, og fikk superfin og myk, glødende hud av det. Har dessverre ikke testet det du nevner, men hadde vært interessant! Noen mener det er oppskrytt, mens andre elsker det.

Anonymous poster hash: ab426...be9
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er supermat og superbær? Er det bare helt vanlig, skikkelig mat, eller har de tilsatt ett eller annet skummelt i maten? :lillesky:

Anonymous poster hash: d6866...8d2
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er supermat og superbær? Er det bare helt vanlig, skikkelig mat, eller har de tilsatt ett eller annet skummelt i maten? :lillesky:

Haha, kanskje ikke så vanlig, men skikkelig mat/kosttilskudd er det. :)

Anonymous poster hash: ab426...be9

AnonymBruker
Skrevet

alt som vokser er jo super-etellerannet, alt etter hva man vektlegger.

Anonymous poster hash: a4197...491
AnonymBruker
Skrevet

Det er som oftest naturlig mat, gjerne bær, frukt eller grønnsaker. Ofte kalles de "supermat" fordi de inneholder større mendger antioksidanter enn andre tilsvarende matvarer.

Og veldig ofte er de både eksotiske, og dyre. ;)

Spis mindre umettet fett som oksiderer, stress ned og lev generelt sunt, slik at kroppens behov for antioksidanter synker, så duger sikkert økologiske, vanlige grønnsaker og bær i massevis!

Anonymous poster hash: 65e96...ef7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...