Gå til innhold

Støttebein til midten av dobbeltseng

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en dobbeltseng sengeramme i tre vi skal få satt opp. I den planken i midten under skal det jo være støttebein, men de er borte. Finnes det å få kjøpt noe sted? Hvor mange støttebein bør det være i midten av en 150cm seng?

Vet Ikea har noe, men Ikea er litt upraktisk å komme seg til. Så tenker noe ala dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/45932080/

Anonymous poster hash: 86d84...6c9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettbutikker? Eller tenker du på kea?

Noen som vet om den fra Ikea er regulerbar på noe vis? Ikea ting har jo en tendens til å bare passe til andre ikea-ting, og sengeramma vi har er ikke fra ikea, så usikker på om benhøyden stemmer helt. Eller er det standard på alle senger?

Evnt lettest å snekre noe selv?

TS

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg har slikt støtteben fra IKEA til dobbeltsengen. Den er regulerbar i høyden og festes med fire små skruer. Kan ikke se for meg at det skulle være noe problem å bruke den til en seng som ikke er fra IKEA.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ja, eg tenkte på IKEA sin nettbutikk.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker en stabel gamle bøker =)

Anonymous poster hash: 35552...f7c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slikt støtteben fra IKEA til dobbeltsengen. Den er regulerbar i høyden og festes med fire små skruer. Kan ikke se for meg at det skulle være noe problem å bruke den til en seng som ikke er fra IKEA.

Takk for svar, tror vi prøver å få tak i fra ikea da.

Vi har f.eks jysk i nærheten, men fant ikke noe støttebein i nettbutikken ihvertfall. Er det andre butikker som kan tenkes å føre noe sånt?

Vi bruker en stabel gamle bøker =)

Anonymous poster hash: 35552...f7c

Vi prøvde først å bruke en bruskasse vi hadde, men den kollapsa ganske fort :P

Hvor mange bein trenger man?

• 8 år senere...
Skrevet

Vi kjøpte en 2×4 som vi kappet til og festet med skruer, vi satte 2 ekstra ben under sengen.

Anonymkode: 4e1c0...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...