Gå til innhold

Støttebein til midten av dobbeltseng

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en dobbeltseng sengeramme i tre vi skal få satt opp. I den planken i midten under skal det jo være støttebein, men de er borte. Finnes det å få kjøpt noe sted? Hvor mange støttebein bør det være i midten av en 150cm seng?

Vet Ikea har noe, men Ikea er litt upraktisk å komme seg til. Så tenker noe ala dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/45932080/

Anonymous poster hash: 86d84...6c9
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettbutikker? Eller tenker du på kea?

Noen som vet om den fra Ikea er regulerbar på noe vis? Ikea ting har jo en tendens til å bare passe til andre ikea-ting, og sengeramma vi har er ikke fra ikea, så usikker på om benhøyden stemmer helt. Eller er det standard på alle senger?

Evnt lettest å snekre noe selv?

TS

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg har slikt støtteben fra IKEA til dobbeltsengen. Den er regulerbar i høyden og festes med fire små skruer. Kan ikke se for meg at det skulle være noe problem å bruke den til en seng som ikke er fra IKEA.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ja, eg tenkte på IKEA sin nettbutikk.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker en stabel gamle bøker =)

Anonymous poster hash: 35552...f7c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slikt støtteben fra IKEA til dobbeltsengen. Den er regulerbar i høyden og festes med fire små skruer. Kan ikke se for meg at det skulle være noe problem å bruke den til en seng som ikke er fra IKEA.

Takk for svar, tror vi prøver å få tak i fra ikea da.

Vi har f.eks jysk i nærheten, men fant ikke noe støttebein i nettbutikken ihvertfall. Er det andre butikker som kan tenkes å føre noe sånt?

Vi bruker en stabel gamle bøker =)

Anonymous poster hash: 35552...f7c

Vi prøvde først å bruke en bruskasse vi hadde, men den kollapsa ganske fort :P

Hvor mange bein trenger man?

• 8 år senere...
Skrevet

Vi kjøpte en 2×4 som vi kappet til og festet med skruer, vi satte 2 ekstra ben under sengen.

Anonymkode: 4e1c0...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...