AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Har tidligere brukt Kerastase Cristalise (lyserosa) som har vært veldig god! Nå har jeg sluttet å farge håret og tenkt at jeg kan bruke butikk shampoo. Big mistake! Det er altfor mye silikon i butikk shampoo og balsam at håret mitt er fett allerede samme dag som det er nyvasket, det føles ikke rent og mykt heller. Så nå lurer jeg på om noen har forslag til frisør shampoo som passer til rett-under-skuldrene-langt hår, som er tørt og farget nederst og ufarget og blir fort fett i hodebunnen? Trenger en shampoo som ikke gjør håret fett, men samtidig ikke tørker det ut. Sånn sett var Krrastase Cristalise perfekt, men følte balsamen kunne gi bittelitt mere fukt da den kun skal i lengdene og ikke i hodebunn. Anonymous poster hash: 09b14...e45
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Ingen som har noen forslag?Anonymous poster hash: 09b14...e45
Mija Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Jeg bruker Redken. Er veldig fornøyd med det. Jeg bytter på å bruke produkter fra tre forskjellige serier, Clear Moisture, Color Extend og Extreme. Vasker håret hver 2-3 dag, det blir ikke fett før det. Bruker også litt Moroccanoil i tuppene.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Takk for tips Mija disse skal definitivt sjekkes ut.Anonymous poster hash: 09b14...e45
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Hadde joico kpac eller noe for et par år siden i hårkur. Husker jeg var veldig fornøyd med den. Men passer sjampoen og balsamen for hår som lett blir fett nær hodebunnen, men som lett blir tørt i lengden?Anonymous poster hash: 09b14...e45
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Hadde joico kpac eller noe for et par år siden i hårkur. Husker jeg var veldig fornøyd med den. Men passer sjampoen og balsamen for hår som lett blir fett nær hodebunnen, men som lett blir tørt i lengden?Anonymous poster hash: 09b14...e45 Ja. Har langt hår som er tørt nederst og håret mitt ble fett etter en dag. Joico hjelper og er fantastisk. Bruker også moroccan oil i tuppene Anonymous poster hash: 13485...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå