AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Akkurat nå har jeg to jobber, en fast deltidsjobb på kveldstid og en vanlig jobb på dagtid som jeg bare har nå ut juni (planlagt, var bare en jobb jeg skulle ha en måneds tid). Vært i kontakt med NAV for å prøve å komme meg ut i en annen heltidsjobb på dagtid. Nå blir jeg tilbudt over tre hundre kroner dagen, skattefritt, fra NAV. Men med min økonomi er ikke det penger jeg egentlig trenger. Jeg har over 30k på brukskontoen nå etter feriepenger og skattepenger. Har levd trangt fram til det siden jeg har levd på en elendig betalt deltidsjobb, men de kunne sjekket økonomien min og sett an behovet mitt? Blir jo fort til at dette bare er med på å finansiere en ny mobiltelefon eller lignende, som det egentlig ikke var et kritisk behov for. Anonymous poster hash: 01d74...3ba
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Akkurat nå har jeg to jobber, en fast deltidsjobb på kveldstid og en vanlig jobb på dagtid som jeg bare har nå ut juni (planlagt, var bare en jobb jeg skulle ha en måneds tid). Vært i kontakt med NAV for å prøve å komme meg ut i en annen heltidsjobb på dagtid. Nå blir jeg tilbudt over tre hundre kroner dagen, skattefritt, fra NAV. Men med min økonomi er ikke det penger jeg egentlig trenger. Jeg har over 30k på brukskontoen nå etter feriepenger og skattepenger. Har levd trangt fram til det siden jeg har levd på en elendig betalt deltidsjobb, men de kunne sjekket økonomien min og sett an behovet mitt? Blir jo fort til at dette bare er med på å finansiere en ny mobiltelefon eller lignende, som det egentlig ikke var et kritisk behov for. Anonymous poster hash: 01d74...3ba Hva er egentlig spørsmålet? Anonymous poster hash: 3d184...3b4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Hva er egentlig spørsmålet? Anonymous poster hash: 3d184...3b4 Andre avsnittet. Anonymous poster hash: 01d74...3ba
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Ja, deet kunnne dem, for noen drittsekker. Gå til rettsak mot dem og få dem dømt til å se på behovet ditt.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Andre avsnittet. Anonymous poster hash: 01d74...3ba Jeg må være særdeles treig for jeg forstår det fremdeles ikke. Du har jobber og du har kontakt med NAV men du bryr deg ikke om pengene? Anonymous poster hash: 3d184...3b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå