LilleBille Skrevet 22. april 2004 #41 Skrevet 22. april 2004 Nå fant jeg nettopp ut at hvis man er medlem i NAF (Norges Automobil Forbund) så får man innmelding til Chess for kr 149' date='- tror jeg det var. Altså omtrent halv pris.[/quote'] HVOR FANT DU UT DET... driver og bytter nå.. og er NAF medlem... vil gjerne spare mest mulig
Mrs. B Skrevet 22. april 2004 #42 Skrevet 22. april 2004 Det stemmer at man får halv pris på innmeldingen om man er NAF medlem. Du finner mer om det her: > NAF reisepartnere En annen fordel med Chess er at de har hatt gratis MMS i hele mars og april. Vanlig pris for MMS er 1.99 - mot 2.50 hos alle andre. *føler jeg burde fått betalt av Chess snart*
LilleBille Skrevet 22. april 2004 #43 Skrevet 22. april 2004 Flott .. fant det ikke på Chess sider.. men sendte mail om det. Takk skal du ha.. .. noen kroner til spart...
Gjest Butterflygirl Skrevet 22. april 2004 #44 Skrevet 22. april 2004 Bruker til vanlig chess connect. Kjempe billig. Er kjempe fprnøyd. Bruker i gjennomsnitt. 100kr i måneden. Men jeg har også et annet simkort fra Teletopia. Det er kontant da. De er et nybegynt selskap som tester ut produktet sitt. Betalte 100 for simkortet. Du kan ringe for hele beløpet. Og når du registrer deg på nettet så får du 50kr gratis. Teletopia T3 som det heter er bare brukelig i Oslo. Dvs, det er bare dekning i Oslo, men de holder på å utvide. Slik er prisene: - sms: t3 til t3: 3 øre (ja, det er helt sant! ) -sms t3 til alt annet: 46 øre tror jeg. - ringe til fast tlf over hele landet: 36 øre (tror jeg, kan et par ører i avvik) -fra fasttlf til t3: 36 øre -gratis sms fra deres hjemmesida veldig billig, men ulempe at de ikke har klart å utvide utover norge enda, men det kommer. for de som er interessert, kan jeg tilby denne siden: www.teletopia.no
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #46 Skrevet 8. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ice. Anonymkode: 4b25d...153 Hvorfor drar du opp en nesten FEMTEN år gammel tråd? Anonymkode: eda13...656
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #47 Skrevet 8. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor drar du opp en nesten FEMTEN år gammel tråd? Anonymkode: eda13...656 Har ikke folk mobilabonnement, lengre Anonymkode: 4b25d...153
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #48 Skrevet 8. februar 2019 Fet tråd 😂 Jeg ble helt forundret over både spørsmål i HI og svarene under helt til jeg så årstallene! Anonymkode: 73827...556 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå