AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Hei KG! Kjæresten får besøk av sin 4 1/2 år gamle sønn i to uker i sommerferien. Vi bor ikke sammen, men jeg har bil tilgjengelig, så det er overhengende fare for at det ville vært ganske praktisk om vi tre kunne brukt min bil til å farte rundt. Jeg har ikke barn, og derfor ikke nødvendig utstyr til barn i bil. Jeg regner med at ungen må sikres med barnesete i bilen? Er det noen som vet hvor man kan få låne eller leie slikt? Føles litt bortkastet å kjøpe sete bare for to uker i sommer og en helg hver tredje måned! Og forresten: jeg har ikke tenkt til å ha ungen i bilen om jeg ikke har mulighet til å sikre han skikkelig Anonymous poster hash: ab319...212
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Enkelte babyutstyrsbutikker leier ut. Så du får sjekke med de du har der du bor. Anonymous poster hash: 43d77...1ef
Gjest pysepusen Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Siden han er 4 1/2 år kan han bruke beltestol. Den skal han bruke lenge. Hadde fått pappaen hans til å kjøpe en som han har til andre ganger han skal ut å kjøre bil Ser at de koster fra en drøy tusenlapp og oppover på Barnas Hus!
Jens Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Hvorfor kan han ikke bare ta med sin egen? Hvis ikke kan han som andre her bruke beltestol som han kan bruke i mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå