Gå til innhold

Game of thrones - klatring av The Wall..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

I scenen hvor Jon Snow og Wildlingsene klatrer opp The Wall (s03e06), utløses et ras i isen og man kan tydelig se alle (?) de andre i gruppen falle ned - fra en høyde som helt klart tilsier at de dør. Kun de fire henger igjen og klater opp.

MEN - på toppen kan man i bakgrunnen se en person klatre opp lengre borte, og i neste episode tror jeg det er, når de går derfra, er hele gjengen samlet igjen..

Kan noen forklare dette for meg? Jeg finner ikke noe om det på google, så da tenker jeg at det ikke kan være en "fail" men, heller noe jeg ikke har fått med meg? Synes det er rart man ser de falle ned, men etterpå er alle tilbake igjen..?

Setter pris på om noe kan fortelle meg hva jeg gipp glipp av her, eller om dette faktisk er en stor, stor feil :P

Anonymous poster hash: c90a1...851
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ut ifra at det var flere enn to grupper som klatret opp, og at vi fikk se bare én av de gruppene falle ned.

Anonymous poster hash: 8442d...f2a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan hende.. Men når de filmer at de klatrer opp ser man jo kun fire x fire små "grupper" klatre opp, og når isen raser, så skjer det på hele det området de andre tre "smågruppene" klatret. mener du at det var flere enn de 16 man ser på første klippet fra klatringen?

Av en eller annen grunn fikk jeg for meg at det bare var den gruppen på 16. Men når du sier det, kan det jo like gjerne være at mange fler som vi ikke så var med.

Men - det forklarer fremdeles ikke hvorfor man kan se to personer klatre opp i bakgrunnen rett før klippet hvor Jon Snow og jenta kysser - dersom noen klatret opp etter dem, må jo det ha tatt mye lengre tid - og man så jo på klippene at det ikke var noen lengre til høyre for de som falt?

Kanskje jeg bare burde slutte å tenke på det.. Vet ikke hvorfor jeg hang meg opp i det, det bare irriterer meg kraftig, hehe :)

Anonymous poster hash: 501dd...519
Skrevet

Den logiske forklaringen er at det var flere grupper som klatret opp, på flere forskjellige steder, nettopp fordi de var klar over at det kunne gå ras og at det ville være fornuftig å ikke risikere alle på ett enkelt sted.

Vildlingene er ganske rutinerte på å klatre over muren. De gjør det rett som det er.

Skrevet (endret)

Men.. men.. Hvorfor ser man to stykker klatre opp i bakgrunnen da, noe som virker såpass nærme at de burde vært med i fallet? Vel.. Jeg får prøve å bare slå meg til ro med forklaringen om at det var flere grupper.. Og de som klatrer opp i bakgrunnen på magisk vis kom seg nærme nok til at man kunne se de klatre opp, uten å bli med i raset..

Edit: Jeg er TS

Endret av Freaky Fly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...