Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det har vært noen tråder om dette men jeg spør allikevel :)

Min sønn slutter i bhg neste fredag og er snart klar for skolen.. Er det normalt å gi en liten oppmerksomhet til bhg / personalet? Føler liksom at man bør gi en liten oppmerksomhet men er ikke sikker på om det er noe som de fleste gjør.

Takker for alle svar som eventuelt kommer :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobbet i bhg i flere år tidligere, er mann. Jeg fikk av og til små gaver fra de barna jeg hadde et ekstra godt forhold til, det var veldig hyggelig og fine minner å få :). Ellers fikk vi gaver som gikk til alle de voksne på avdelingen, feks konfekt, blomster osv som vi satt på pauserommet.

Det forventes ikke at man gir gaver fra foreldre/barn når de slutter i barnehagen. Noen foreldre gir noe, og mange gir ikke. Dersom barnet har lyst å gi noe er det bare hyggelig. En fin gave å få er noe barnet har laget selv, det har jeg alltid hengt opp på skapet mitt og sett på som et hyggelig minne hver dag jeg begynte på jobb :)

Det er ihvertfall ingen som reagere på at foreldre/ barn ikke gir gaver til de ansatte :)

Anonymous poster hash: c3f70...dbe
Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg syns det er hyggelig å gi en liten oppmerksomhet. Enten til hver enkelt av personalet, eller en ting(bok, spill etc) til avdelingen.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da blir det nok til at vi gir noe for at de har vært så flink med følge opp min sønn som har trengt litt ekstra pga sykdom. :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...