samanthaa Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 Samboeren min sa en gang at han eeeelsket å slikke fitte, og kunne gjøre det uten problemer. Han har gått ned på meg 1 (!!!) gang på ett år. Hva er galt? Tenker selvfølgelig at det er meg som er problemet. Han "forventer" likevel at jeg skal gå ned på han, hvorfor skal jeg orke det, når han aldri gjør det på meg?
Gjest bustyvel Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Vi er ikke tankelesere, dette vet kun han
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Hva som er galt må du nesten spørre ham om. "Det er lenge siden du har vært nede på meg nå. Det forvirrer meg når du samtidig sier at du elsker å slikke. Hvorfor er det blitt slik?", f.eks. Det kan være at han rett og slett er blitt så vant til å få, at han ikke tenker over det lenger. Min har blitt "bortskjemt" på det området. Med eksen hans var det veldig lite å få, jeg går ned på ham hver gang vi har sex, og av og til uten å ville/forvente noe mer. Og likevel kunne han tenkt seg at det ble litt oftere Gir du uttrykk for at du ønsker å bli slikket? Jeg vet at det føles som at man forlanger eller maser. Men av og til kan det hjelpe.Anonymous poster hash: ce365...0c8
samanthaa Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2013 Spør ham? Når han ber meg om å gå ned på han, svarer jeg rett ut; du går aldri ned på meg, hvorfor må alltid jeg gjøre det på deg? Også sier han ikke noe mer.
Steinar40 Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Folk sier så mye rart. Hovedregel nummer 1 er altså: tro aldri på det du hører før du vet.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Én gang på ett år? Tja, det er vel noe som fort kan gå i glemmeboken, hvis det går litt fort i svingene. Jeg kan ikke forstå hvordan det ellers kan bli glemt ut. Eventuelt sannsynligvis nedprioritert og unngått. Hvorfor er jo muligens et godt spørsmål, men det er vel som oftest i slike situasjoner mye annet også som er realatert til det samme handlingsmønsteret. Hvorfor, liksom. Er det grisete? Uhygenisk? Uønsket kontakt med væsker? Det kan være så mangt antar jeg. En mann er som regel noe kompleks, hvis en først starter å grave litt. Anonymous poster hash: 01077...62b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Det blir det samme som når jenter sier at de ikke liker å få gaver og blomster. Alt handler om å fremstille seg på en måte som den andre parten liker. Anonymous poster hash: e7a16...dd5
Tidus Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Når han ber meg om å gå ned på han, svarer jeg rett ut; du går aldri ned på meg, hvorfor må alltid jeg gjøre det på deg? Også sier han ikke noe mer. Så gjør du det?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Når han ber meg om å gå ned på han, svarer jeg rett ut; du går aldri ned på meg, hvorfor må alltid jeg gjøre det på deg? Også sier han ikke noe mer. Jeg skjønner godt at du sier det der og da, men kanskje dere skulle snakket om det utenom også? Altså i en ikke-seksuell setting? Og jeg for min del blir lett defensiv når jeg blir konfrontert med "DU gjør ALDRI ...". Jeg hadde prøvd å lufte litt forsiktig igjen, om hva han egentlig syns om å slikke, og ta det derfra. Men det er meg, og det fungerer greit på min samboer. Hvis din går rett i forsvar uansett er det jo ikke så greit. Da hadde jeg nok gitt litt igjen med samme mynt. En ting er å gi uten å forvente noe tilbake hver gang, men ikke når det går bare en vei hele tiden. Gjelder begge kjønn, forresten.Anonymous poster hash: ce365...0c8
Gjest Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Men kjære Samantha. Vi diskuterer jo i den andre tråden din at samboeren din har det med å lyve. Det er veldig lett å tro at han ganske enkelt sa det han trodde du ville høre, uten å planlegge å gjøre noe mer ut av det. 1
Gjest SweetSunshine Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Synes det er utrolig rart at et par som har vært sammen mer enn et år kommuniserer så dårlig med hverandre. Sett deg ned og prat med han, og det skjer selvfølgelig ikke rett før/mens dere har sex!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #13 Skrevet 26. juni 2013 AB over Themis her. Nå har jeg også lest den andre tråden, og jeg er helt enig med Themis.Anonymous poster hash: ce365...0c8
miaaca1 Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Jeg ville tatt det opp med ham i en annen setting. Når dere sitter i sofa, for eksempel. Og prøv å ikke virk krass når du sier det til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå