Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen min begynner å få ett lag med fett på skjermen som jeg synes er meget ekkelt. Drar fingeren over touchscreen så ser mann merke etter der jeg har dratt den.

Er det noen her som har noen gode råd om hvordan jeg kan få lett vasket dette bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tørr klut og gni over? Eller gni skjermen på buksa, det gjør alltid jeg;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Du får ikke vasket det bort. De gamle mobilene med LCD-skjerm kunne fint bli våte og tørkes uten at det hadde noe å si for funksjonen deres. Men vanlige skjermer, de vi bruker i dag, tåler ikke dette. De blir ødelagte hvis de blir våte. Så å gjøre de våte er fy fy og nei nei. Fukt går til nøds an. Men absolutt ikke rødsprit eller andre kjemikalier. Da kan selve "touch-delen" av skjermen sprekke og hva som ellers skjer med plastikken er ukjent.

En fukt klut eller fuktig papir til nøds, men absolutt ikke våt (som i dryppende). Tørk godt etterpå!

Anonymous poster hash: ccd12...d7f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker brillevask. Slike våtservietter. Men har også en ekstra beskyttelsesfilm på min iPhone.

Anonymous poster hash: 5be3a...b6a
Skrevet

Denne bruker jeg. Billig og bra.

Skrevet

Holder å bruke en pusseklut av microfiber. Fås i alle fotobutikker og hos alle optikere, burde ikke koste mange kronene.

Skal du desinfisere den så ta litt sprit på tørkepapir og gni over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...