Gå til innhold

Singeltur til Tyrkia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer en aldri så liten sydenferie etter at livet har snudd totalt på hodet siste halve året. Valget har falt på Tyrkia.

Er det andre single der ute som kan tenke seg en ukes tur sydover?

Jeg er ikke en partyjente, men går for å være et godt og solid selskap. Ser for meg en deilig tur med en herlig miks av sol og bad, blandet med friskt byliv.

Selv er jeg 28 år. Alderen din er uvesentlig for meg da jeg trives rundt de aller fleste.

Noen som er med? Jeg sier ja takk både til èn og flere. Kunne vært artig å reist en hel liten gruppe og :)

Anonymous poster hash: 133bf...da5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk.

Anonymous poster hash: 252ff...c93
Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å sende en megafoninnlegg på Møteplassen jeg. Det er alltid noen andre som ikke har noen å reise med som kunne tenke seg å bli med!

Jeg blir selv invitert med på turer hele tiden, og har også takket ja to ganger og reist på tur. En gang til Tyrkia og i fjor var jeg på Cruise! :)

Det viktigste du må tenke på hvis du reiser med det motsatte kjønn er å ha egen lugar/rom og at du virkelig VET hvem du skal reise med, og at han er den han utgir seg for å være.

Det finnes også egne reisebyråer som har spesialisert seg på singelturer. Da reiser man mange single sammen.

Lykke til og GOD TUR! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...