Gå til innhold

Han sa han elsket meg mens det gikk for han.. useriøst/seriøst..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har holdt på med en mann nå i noen måneder uten at vi har definert noe forhold. Jeg har ikke fortalt noe om mine følelser da han ikke har sagt noe. Men merker på ham at han føler noe.. så i dag når det gikk for ham sa han at han elsket meg.. Så er jeg litt usikker da, på om det er noe en mann kan si uten å mene det, bare for orgasmen setter han litt ut av spill..?

Anonymous poster hash: a3105...1d9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde en jeg holdt på med før og, før vi hadde definert noe. Hsn forsvant uten en lyd noen uker senere..

Anonymous poster hash: fb6f5...5e1

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Sa han også at han elsket deg når det gikk for han? Da må du være skikkelig god i senga.

Han sa han elsket deg. Om han gjør det tåler han at du spør også, hva han mente med det.

AnonymBruker
Skrevet

Tør ikke spørre..

Gjest Gjest
Skrevet

Tør ikke spørre..

Er dette en ung gutt eller voksen mann?

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en ung gutt eller voksen mann?

Han er 32.. Men det er en del omstendigheter rundt oss som gjør et forhold vanskelig, derfor har vi ikke pratet noe om følelser eller framtid, og vi treffes hovedsaklig for å ha sex. Min motivasjon har vært at jeg har mye følelser, noe han vet om, hans har fremstått som å være kun sterk tiltrekning.. Jeg har et håp om at han skal få følelser, og vi kanskje kunne klart å fått en fremtid sammen.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eg elskar ganske mange og ganske mykje når eg kjem :P

Gjest anonym
Skrevet

Han er 32.. Men det er en del omstendigheter rundt oss som gjør et forhold vanskelig, derfor har vi ikke pratet noe om følelser eller framtid, og vi treffes hovedsaklig for å ha sex. Min motivasjon har vært at jeg har mye følelser, noe han vet om, hans har fremstått som å være kun sterk tiltrekning.. Jeg har et håp om at han skal få følelser, og vi kanskje kunne klart å fått en fremtid sammen.

Har aldri skjønt at du og andre damer holder på sånn..at når en mann sier det er kun tiltrekning, har dere sex med håp om at det blir noe mer etterhvert. Det er ikke smart spør du meg. Det er bedre å holde igjen til man vet mer hvor man står. Når ei dame serverer alt på en gang ( selv om hun og vil ha sex, nyter sexen osv ), handler det allikevel om at han aldri trenger å ta et valg angående deg. Du er der uansett, og gir alt! Det er mine tanker...

AnonymBruker
Skrevet

Så er jeg litt usikker da, på om det er noe en mann kan si uten å mene det, bare for orgasmen setter han litt ut av spill..?

Det er det absolutt. Jeg er mann og jeg er veldig glad i forloveden min, men jeg kan ikke si jeg aner hvor skillet mellom å være veldig glad i og å elske går. Tror det gjelder mange menn, og forsåvidt også en del kvinner. For meg er det bare noe jeg sier når jeg er dypt forelsket i noen over tid. Jeg ville neppe sagt det for første gang i en sådan stund, men det er liksom ikke en helt egen greie for meg, det å elske noen.

Samtidig behøver det ikke bety at han ikke elsker deg, det er mulig det bare var der han tok motet til seg. Eller at det bare glapp ut av ham, men at han likevel mener det. Det her er ikke negativt, selv om det er alt annet enn romantisk og tradisjonelt.

Anonymous poster hash: db8b3...cbf

AnonymBruker
Skrevet

eg elskar ganske mange og ganske mykje når eg kjem :P

TS her.. jeg kunne aldri sagt det til en jeg ikke elsket, at jeg elsket ham, uansett hvor sterk orgasme jeg hadde fått. Men har etter litt lesing på nettet forstått at menn muligens kan finne på det. Men jeg har sagt det når jeg har hatt god sex når jeg har elsket mannen jeg ligger med. For det blir så sterkt følelsesmessig.

Gjest anonym
Skrevet

Men godt mulig han har fått følelser for deg. Jeg bare sier det, det er lurt å vente hvis en mann sier han ikke vil mer. Venninna mi holdt på som deg, hadde sex med en som hun håpet ville bli forelska i henne en dag. Plutselig en dag ville han bryte kontakten med henne. Hvorfor? Fordi han hadde møtt ei han var forelsket i. Nå er det ikke sikkert dette gjelder deg, kanskje han elsker deg, hvem vet, jeg bare mente å kommentere siden du sa at han hadde sagt at det var kun tiltrekning fra hans side.

AnonymBruker
Skrevet

Til gjest lengre her oppe.. når en er skikkelig forelsket, og får respons av vedkommende, er det ikke så lett å holde igjen. Vi hadde kjent hverandre lenge før vi endte opp med det forholdet vi har i dag. Og han ga meg mye oppmerksom også over lengre tid. Så det var ikke slik at det hele startet med sex.. Men vi forsøkte å unngå å starte på noe, da vi som nevnt har litt utfordringer mtp å bli sammen.

Gjest anonym
Skrevet

Til gjest lengre her oppe.. når en er skikkelig forelsket, og får respons av vedkommende, er det ikke så lett å holde igjen. Vi hadde kjent hverandre lenge før vi endte opp med det forholdet vi har i dag. Og han ga meg mye oppmerksom også over lengre tid. Så det var ikke slik at det hele startet med sex.. Men vi forsøkte å unngå å starte på noe, da vi som nevnt har litt utfordringer mtp å bli sammen.

Så dere var venner lenge før?

Var han i et annet forhold/ evt er han i et annet forhold?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært forberedt hele tiden på at det vi har kan ta slutt når som helst. Jeg har ikke forventet eller gått rundt og håpet han skal få følelser heller. Har tatt det for det det er. Derfor har det forundret meg at han har endret seg slik siste tida, og virket som han føler noe..

AnonymBruker
Skrevet

Noen kan si sånt uten å mene det, og akkurat det man sier når man får orgasme bør kanskje ikke brukes som pensumlitteratur. Vet du hva, mitt eneste råd er at du må snakke med ham, eller akseptere at du ikke vet hvor han står. Man kan ha helt forskjellige holdninger til det utroligste og mest overraskende, eller kanskje føle det samme og ikke vite at den andre føler som en selv. Hvis du ønsker deg et seriøst forhold er det jo også en forutsetning at minst en av dere kan åpne munnen og gi uttrykk for tanker, ønsker og følelser av og til.

Forhold kan ellers godt gå fra å være useriøse til seriøse (jeg har faktisk opplevd at alle mine fire i utgangspunktet uforpliktende forhold har enten blitt seriøse, eller at minst den ene parten - til syvende og sist faktisk alltid mannen - har ønsket noe mer til slutt..), men noen fasit finnes det ikke.

*litt klok av erfaring*

Anonymous poster hash: 3c9b7...e68
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et forhold når vi møttes. I starten klarte vi ikke å la være å prate sammen når vi møttes, og tiltrekningen var veldig stor hos begge. Så ble det meldinger i fylla, fram og tilbake. Men vi avtalte aldri å møtes, ingen av oss ville ødelegge forholdet jeg hadde. Til slutt brøyt jeg ut av forholdet mitt for det ble for vanskelig når jeg følte så mye for en annen. Uten å ha noe annet å gå til. Så tok vi opp kontakten.. men han var klar på at vi ikke hadde noen fremtid siden jeg har barn og er sterilisert, han er barnløs. Men selv om jeg har bedt han holde seg unna meg, slik at jeg kunne komme over han, gjorde han ikke det.. og tilslutt endte vi opp der vi er idag.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er utfordringene da? Hvor dumt er det å gå inn i et forhold nå, var det bare startproblemer? Jeg er i et forhold som startet litt overraskende for den andre parten i hvert fall, han hadde nesten nettopp blitt singel. Det å ta ting med ro, ta dem som det kommer, tror jeg nesten er medisin om man egentlig ikke er klar for et forhold. Men det kan jo likevel dukke opp skjær i sjøen som ikke hadde vært der om man hadde fått avklart ting tidligere eller ikke hatt kompliserende omstendigheter.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er utfordringene da? Hvor dumt er det å gå inn i et forhold nå, var det bare startproblemer? Jeg er i et forhold som startet litt overraskende for den andre parten i hvert fall, han hadde nesten nettopp blitt singel. Det å ta ting med ro, ta dem som det kommer, tror jeg nesten er medisin om man egentlig ikke er klar for et forhold. Men det kan jo likevel dukke opp skjær i sjøen som ikke hadde vært der om man hadde fått avklart ting tidligere eller ikke hatt kompliserende omstendigheter.

Skrev det i sted, men utfordringen er at jeg har barn og er 7 år eldre. Han har ikke barn, men ønsker det etterhvert. Samtidig håper han det vi har kan vare lenge, han er veldig kjærlig mot meg, sender meg meldinger hver dag, vi treffes flere dager i uka, han har lyst å reise på ferie med meg etc.. men så har vi fra starten vært enige om at vi ikke har noen fremtid. Jeg har fortsatt mulighet til å få barn med ivf, men sjansen er små for å lykkes i min alder :(

Gjest anonym
Skrevet

Jeg var i et forhold når vi møttes. I starten klarte vi ikke å la være å prate sammen når vi møttes, og tiltrekningen var veldig stor hos begge. Så ble det meldinger i fylla, fram og tilbake. Men vi avtalte aldri å møtes, ingen av oss ville ødelegge forholdet jeg hadde. Til slutt brøyt jeg ut av forholdet mitt for det ble for vanskelig når jeg følte så mye for en annen. Uten å ha noe annet å gå til. Så tok vi opp kontakten.. men han var klar på at vi ikke hadde noen fremtid siden jeg har barn og er sterilisert, han er barnløs. Men selv om jeg har bedt han holde seg unna meg, slik at jeg kunne komme over han, gjorde han ikke det.. og tilslutt endte vi opp der vi er idag.

Husker du har skrevet her før, du er endel eldre enn han?

Hmm, virker jo som ekte kjærlighet spør du meg ( ;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...