AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Facebook spørsmål. Hvordan har det seg at ting jeg gjør på fb, feks kommentere eller poster et bilde på en interesseside, blir "oppdaget" av mine fb venner. ? Er dette en innstilling, eller kan alle se alt du gjør på fb og åpne grupper ? Her om dagen hadde jeg kommetert en sykkel, og plutselig var den en av mine venner som liker kommentaren min... hvordan få mer privatliv på fb ? Anonymous poster hash: 97836...775
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Det vises i den lille "feeden" på høyre side av "startsiden" på facebook, vet ikke om det er mulig å gjøre "offentlige" ting mer privat.. Anonymous poster hash: ef673...4de
Gjest Chloè Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Privatliv på facebook? Det er en feed helt til høyre som viser aktivitet
RockPaperScissor Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Alle kan se hva alle poster på en interesseside som er offentlig. Så nei, det er ikke noe du kan endre, med mindre du lar være å poste på offentlige sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå