Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg men jeg prøver og håper dere forstår og kan gi meg råd og tips.

Begynte å styre med min nåværende kjæreste for ca 4 måneder siden. I begynnelsen brydde han seg veldig mye om meg og snakket mye med meg på melding og på facebook. Men nå er jeg heldig om jeg får en mld i uka liksom. (Bortsett fra da han spør om å komme på besøk). Virker heller ikke som at han bryr seg så veldig. Han er veldig snill og sånn når jeg er lamme han, men med engang han har dratt er han veldig "care".

Og i det siste så har han "døgnet", altså at han er våken hele natta og sover hele dagen. Han sovner alltid av rett før vi skal finne på noe, og tar ikke tlf når jeg prøver å få tak i han. Det er veeeeldig irriterende.

Og en siste ting, jeg får ikke lov til å komme på besøk til han, noe jeg syns er veldig rart. Vet ikke hvor han bor engang!

Hva skal jeg gjøre? Vet ikke om dette er riktige stedet å skrive, har aldri skrevet ett innlegg på forum før, men jeg prøver. Takk for evt svar :)

Hilsen jente på 17 år.

Anonymous poster hash: 43fa5...75b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han virker ikke oppriktig interessert i deg. Hvorfor får du ikke lov å komme på besøk? Bor han hos foreldrene sine eller alene?

Anonymous poster hash: ebcc3...e94

Skrevet

Han virker ikke oppriktig interessert i deg. Hvorfor får du ikke lov å komme på besøk? Bor han hos foreldrene sine eller alene?

Anonymous poster hash: ebcc3...e94

Han bor fortsatt hos foreldrene sine, akkurat som meg. Han er 2 år eldre enn meg.

Skrevet

Kanskje han alt har flyttet ut med en annen jente eller at han er ilag med en annen jente?;)

Skrevet

Kanskje han alt har flyttet ut med en annen jente eller at han er ilag med en annen jente? ;)

Nei det tror jeg ikke, vi har mange felles venner så jeg hadde nok fått vite det. Hadde vært rart om han var sammen med en annen jente når det står på facebooken hans at vi er i ett forhold. Men hvem vet

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er flau over huset sitt eller foreldrene mine.. Mine foreldre klarer ikke å holde det rent og ryddig hjemme, så jeg kviet meg og utsatte hele tiden å ta med min kjæreste hjem.. Kanskje er det noe annet, kan være mange grunner til det. Det beste er vel å spørre han, rett ut. Kjærester bør kunne snakke om vanskelige ting også :)

Anonymous poster hash: 417a1...26d
Skrevet

Kanskje han er flau over huset sitt eller foreldrene mine.. Mine foreldre klarer ikke å holde det rent og ryddig hjemme, så jeg kviet meg og utsatte hele tiden å ta med min kjæreste hjem.. Kanskje er det noe annet, kan være mange grunner til det. Det beste er vel å spørre han, rett ut. Kjærester bør kunne snakke om vanskelige ting også :)

Hmm kanskje det! Når jeg prøver å snakke med han om ting så kaller han meg dramaqueen, eller sier "å så sinna!" eller så sier han "unnskyld skal skjerpe meg" men så fortsetter det på samme viset..

AnonymBruker
Skrevet

Hmm kanskje det! Når jeg prøver å snakke med han om ting så kaller han meg dramaqueen, eller sier "å så sinna!" eller så sier han "unnskyld skal skjerpe meg" men så fortsetter det på samme viset..

Virker jo som om han prøver å prate det bort da.. Du får bare fortsette å være litt frempå, kanskje si at du vil møte familien hans ol. :)

AnonymBruker
Skrevet

Virker som en generelt apatisk fyr som er lite å satse på. Forhåpentligvis lærer han når du dumper ham fordi du ikke gidder mer. Man lærer mye av korte tenåringsforhold, for eksempel at man alltid må jobbe for at forhold skal vare.

Anonymous poster hash: c6e1c...98d
Skrevet

Virker som en generelt apatisk fyr som er lite å satse på. Forhåpentligvis lærer han når du dumper ham fordi du ikke gidder mer. Man lærer mye av korte tenåringsforhold, for eksempel at man alltid må jobbe for at forhold skal vare.

Anonymous poster hash: c6e1c...98d

Ja æ vil jo gjerne at det her skal vare en stund og prøve å jobbe litt for det men det e ikke så lett når han ikke virke så interessert i å gjøre det samme.. Også drar han jo i millitære om litt under 2 mnd, da går vell alt til helvette...

Skrevet

Kanskje han ikke får lov til å ha jenter på rommet sitt.

Skrevet

Kanskje han ikke får lov til å ha jenter på rommet sitt.

Hehe kanskje det, men så e han jo 19 år da..

Gjest navnelapp
Skrevet

Ja æ vil jo gjerne at det her skal vare en stund og prøve å jobbe litt for det men det e ikke så lett når han ikke virke så interessert i å gjøre det samme.. Også drar han jo i millitære om litt under 2 mnd, da går vell alt til helvette...

Det er kanskje derfor han er så avvisande då, når han veit at han likevel skal "stikke av" om to månader? Det spørs om du ikkje berre skal sende han ei melding der du takkar for deg, og slepp han fri.

Skrevet

Det er kanskje derfor han er så avvisande då, når han veit at han likevel skal "stikke av" om to månader? Det spørs om du ikkje berre skal sende han ei melding der du takkar for deg, og slepp han fri.

Ja, æ har vurdert det flere ganga selv om det ikke e så lett :(

Skrevet

Han virker ikke så veldig interessert. Jeg ville tatt det opp med ham, og spurt hva han vil. Så slipper du å kaste bort enda flere måneder visst han ikke er interessert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...