Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er en ganske ung gutt. Over en stund har jeg flørtet med en jente på jobben, hun smiler intenst og hemmelighetsfullt til meg og jeg fikk for en stund siden vite at hun prater om meg til venninner. I dag trakk hun seg plutselig unna og mistet interessen for meg fullstendig.

I dag møtte jeg henne ute og hun smilte flørtende og intenst til meg (som hun alltid gjør), jeg smilte tilbake på samme måte men la merke til at hun ikke slapp blikket. Hun holdt blikkontakten og fortsatte å smile og se meg inn i øynene lenge etter at jeg hadde hilst tilbake. Da ble jeg litt nervøs og usikker på hva jeg skulle gjøre og fant ut at jeg måtte si noe for å unngå en rar stemning og presset automatisk ut at "du var så fin i dag -du ser så bra ut i den kjolen".

Hun svarte takk og fortalte at hun hadde kjøpt den i en bestemt butikk hun likte og jeg svarte at der har de fine klær og hun sa seg enig. Da kom det en snikende kleinhet og samtalen døde ut. Eller hun svarte ikke med spørsmål og dermed ble det vanskelig å fortsette.

Etterpå når jeg skulle gå hjem smilte jeg til henne når jeg skulle gå og hun så da bare raskt på meg og smilte vagt tilbake før hun ble fort alvorlig igjen og så ned/trakk seg unna.

Det virker som at hun var intressert og at jeg klarte å drepe interessen hennes. Hva tror dere skjedde? Var det noe galt jeg sa? Jeg var nervøs så kanskje jeg virker overvennlig (litt for blid og hyggelig) og dermed ble uinteressant? Eller er dette bare tilfeldigheter jeg spinner rundt på? Følte meg i hvert fall dum og "avvist".

Beklager teit innlegg, men det har plaget meg hele dagen. :fnise:

Takk og takk for alle svar.

Anonymous poster hash: 8d03c...4f3
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje hun bare er sjenert? Kanskje hun vet at du vet? Inviter henne med på noe så finner du ut av det :)

Skrevet

Kan hende hun tenker du ikke er interessert fordi du ikke tok samtalen videre. Selvom vi lever i 2013 så er det en '"usynlig"regel om at det er vanligvis mannen som tar kontakt:-)

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Det er nok slik som Alina X skriver; du som mann som tar kontakt. Men du må for alldel ta hintet om hun ikke er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun tenkte du var en gris som bare så på kroppen(kjolen)

Jeg aner ikke. Eller så er hun bare sjenert/leker uoppnåelig. Eller ikke interessert.

Anonymous poster hash: 2d9e7...6b0
Skrevet

Hun kan ha kjæreste, for alt du vet.

• Liker 3
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Om du vet sikkert at hun er singel, så er det mulig at hun enten er sjenert og venter på at du skal ta det første skrittet, eller at hun ikke er sjenert, men venter på at du skal ta det første skrittet.

Lykke til, uansett.

• Liker 1
Skrevet

Alt for mange variabler her!! :O

- Hun kan ha kjæreste, eller holder på med noen andre. (Dette vet vel du, men du sa ingenting om det så)

- Hun kan være nervøs selv, og ikke helt vet hvordan hun skal reagere.

- Hun kan ha blitt avtent av nervøsiteten din.

- Det kan hende hun venter på at du tar mer kontakt.

- Det kan hende at fordi du ikke gjorde/sa noe mer, så tror hun ikke du er interessert.

- Det kan hende at du mistolket signalene. Kanskje hun ikke er interessert i mer enn vennskap?

- Kanskje det skjedde noe eksternt med en venn eller familie som endret humøret.

Listen er sannsynligvis enda lengre... Lykke til! :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun virker jo interesert da :) Men kanskje hun er sjenert eller trur du ikke er så interesert?

Jeg kunne sikekrt ha oppført meg slik når jeg hadde vært forelsket, for da er jeg veldig sjenert.

Anonymous poster hash: 5ac1a...a38
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk og takk for alle svar her! Var skikkelig deprimert i går og følte meg så ufattelig avvist, men eter å ha lest deres svar følte jeg meg mye bedre.

Det jeg tenker er at: Jeg tok jo faktisk initiativet og førte samtalen i utgangspunktet, kan det virkelig være slik at hun forventet at jeg skulle føre den enda videre? Jeg følte at jeg tok det første skrittet og at hun backet unna... Men jeg gjorde jo bare det fordi hun har virket intressert og virket veldig glad når jeg sa hei første gangen og vi sa hei til hverandre to ganger til den dagen og hun var kjempeblid hver gang, og så det jeg fortalte om i hovedposten hvor det lett kunne virke som at hun var litt flørtende.

Pluss at når jeg møtte henne ute en gang med venninner og de sendte hverandre blikk (på en hyggelig måte altså) når hun ikke trodde jeg så... litt i den duren som at "der var han ja hihi"... men gudene vet, kanskje jeg har konstruert dette i hodet mitt, eller at hun ble avtent av at jeg var nervøs og virket kjedelig. Men vet liksom ikke helt hva jeg burde sagt, orker liksom ikke å være frekk/fornærme henne for å leke badboy, det blir for teit, og brøle ut "du er dritdeilig, skal vi ha sex eller?" blir unaturlig for meg. :roser:

Skrevet

veeel... sist gang jeg trakk meg unna karen jeg likte på jobb satt halve kvinnebefolkningen på jobb og enten sippa (over at han flørta med enda ei ny dame) eller kalte han en ho**bukk. :P

AnonymBruker
Skrevet

veeel... sist gang jeg trakk meg unna karen jeg likte på jobb satt halve kvinnebefolkningen på jobb og enten sippa (over at han flørta med enda ei ny dame) eller kalte han en ho**bukk. :P

Jeg har nok rykte på meg for å være litt sjarmør/flørtete, var en jente som går på skolen til denne jenta (og som er delvis i samme krets, noen felles venninner) som jeg har flørtet mye med før... kanskje det er noe i det du skriver...Kanskje det er derfor - hun følte jeg kommenterte kroppen og utseendet.

Skrevet

Jeg har nok rykte på meg for å være litt sjarmør/flørtete, var en jente som går på skolen til denne jenta (og som er delvis i samme krets, noen felles venninner) som jeg har flørtet mye med før... kanskje det er noe i det du skriver...Kanskje det er derfor - hun følte jeg kommenterte kroppen og utseendet.

hvem vet? kvinner er kvinner verst. Hvis du tror jeg er inne på noe skal du ikke se bort i fra at noen slengte med leppa. :P

Altså, han jeg like på jobben, og han som likte meg.... hele dette forholdet som kunne blitt noe den gang ble rett og slett sabotert av andre beundrere, eller andre damer som ikke hadde draget på fyren. Helt utrolig hvordan vi damer kan være i mot hverandre.

så ja, det kan være noe i dette.... siden hun plutselig trakk seg unna slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvem vet? kvinner er kvinner verst. Hvis du tror jeg er inne på noe skal du ikke se bort i fra at noen slengte med leppa. :P

Altså, han jeg like på jobben, og han som likte meg.... hele dette forholdet som kunne blitt noe den gang ble rett og slett sabotert av andre beundrere, eller andre damer som ikke hadde draget på fyren. Helt utrolig hvordan vi damer kan være i mot hverandre.

så ja, det kan være noe i dette.... siden hun plutselig trakk seg unna slik.

Takk for enda et svar. Jeg vet at hun jeg flørtet med før fortalte om meg til venninnene sine (mye fordi hun var litt sur på meg) og de er jo også venninnene til denne jenta så hun har garantert hørt om at jeg flørtet ganske heftig og med en veldig seksuell undertone med hun andre. Men i så fall må hun jo ha visst dette før episoden, altså når hun viste interesse visste hun allerede om dette, så rart at det plutselig ble et problem. Kanskje hun følte at når jeg kommenterte utseendet/kroppen så virket jeg slesk... Gudene vet.

Skrevet

Jeg føler deg bli kjent med henne først, som en venn da, spør henne hva skjer og hva har du tenkt til å bli osv, når du blir kjent med henne ganske godt, også finner du ut at ho ikke er sammen med noen andre, da kan du be henne ut. På noe da (ikke date høres teit ut)

Ikke bli nervøs mann ta det rolig, som en vanlig samtale.

Tid er også viktig :)

Bare vær deg sjøl..

Vær litt morsom også, jenter liker morsomme gutter...

lykke til ;)

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg tror hun aldri har vært interessert i deg, kun smilt for å være hyggelig. Og når du tok kontakt og flørtet, ble hun bevisst at du var interessert i henne, dermed trekker hun seg vekk. For ikke å gi deg forhåpninger

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hun aldri har vært interessert i deg, kun smilt for å være hyggelig. Og når du tok kontakt og flørtet, ble hun bevisst at du var interessert i henne, dermed trekker hun seg vekk. For ikke å gi deg forhåpninger

Ja, jeg er redd du har rett, fikk i hvert fall veldig feelingen av at jeg ble avvist. Angrer veldig på at jeg snakket til henne/at det ble sånn, men jeg mente egentlig ikke å flørte, jeg følte bare at jeg måtte si ett eller annet når hun sto og fortsatte å smile på en så intens måte etter at vi hadde hilst ferdig... og så bare var det det som datt ut av meg. Men som sagt fikk jeg inntrykket av at hun har vært litt interessert ettersom hun hadde pratet om meg til venninnene sine og jeg et par ganger har sett at hun har snudd seg og sett på meg når hun ikke visste at jeg så.... men men .... galt gikk det.

Skrevet

"hei, jeg vil gjerne bli bedre kjent , og lurer på om du kunne tenkt deg det samme." Vanskeligere er det ikke.

Foreslå å snakkes over en kaffe/tekopp, og sett en dato om hun er ledig.

Så finner dere en liten kafe dere kan snakke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"hei, jeg vil gjerne bli bedre kjent , og lurer på om du kunne tenkt deg det samme." Vanskeligere er det ikke.

Foreslå å snakkes over en kaffe/tekopp, og sett en dato om hun er ledig.

Så finner dere en liten kafe dere kan snakke.

Men det er jo på en måte litt vanskelig nå som hun var avvisende og trakk seg unna... To avvisninger gjør det ekstremt kleint.

AnonymBruker
Skrevet

Hun virker jo interesert da :) Men kanskje hun er sjenert eller trur du ikke er så interesert?

Jeg kunne sikekrt ha oppført meg slik når jeg hadde vært forelsket, for da er jeg veldig sjenert.

Anonymous poster hash: 5ac1a...a38

Ja kanskje? Det ble liksom så rart. Jeg vil jo si at hun viser en viss interesse, kan det være det at hun ble sjenert som gjorde at hun ikke sa noe mer og smilte bare forsiktig når jeg sa hade etterpå? Ble så forvirret over det her.

Håper i det minste at hun hadde sneven av interesse i utgangspunktet, bedre at jeg drepte det med å være rar og nervøs enn at hun aldri var interessert i det hele tatt og at jeg bare har innbilt meg hele greia...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...