Gå til innhold

Vende katter sammen, tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei voksen hu katte fra før som er sterilisert og har nettopp fått meg en ny katt, dette er også jente. Men dem går jo ikke sammen:(

Anonymous poster hash: 5b0b4...6c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La de skvære opp selv på sin måte, det blir nok knurring i noen uker men det går over.

Skrevet

Vi passer en katt i to måneder i sommer. Det tok tre dager med knurring og hat før det løsnet. Man må bare gi dem tid og la de ordne opp på egenhånd. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi passer en katt i to måneder i sommer. Det tok tre dager med knurring og hat før det løsnet. Man må bare gi dem tid og la de ordne opp på egenhånd. :)

ja, jeg håper det bedrer seg:)men hun gamla har reagert med at a bare vil ut hele tiden! Og jeg får henne nesten ikke inn.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du scroller litt ned på denne siden dit det står "Ny katt nr. 2" finner du mange gode tips. http://www.dbhaugaland.no/om-katten/adferd.html

Blandt annet å ikke la gamlepusen gå ut før den er vent til den nye pusen, venne kattene til hverandre gradvis og å ikke la dem være alene sammen før du er sikker på at de ikke vil sloss.

Anonymous poster hash: 50cfa...4cb
Skrevet

Her freses det fortsatt. Vi fikk et nytt tilskudd i midten av mai. Gamlepus tolererer lillepus så fremt han ikke kommer for nært oppi henne, men noen ganger flyr han på henne for å lekesloss, og da blir det både fres og hyling så pelsdottene fyker.
Ingen alvorlige skader så langt, det går seg nok til etter hvert, og særlig når minsten blir kastrert i august regner vi med at det roer seg en del.

AnonymBruker
Skrevet

I kveld kom hun faktisk inn og er fortsatt inne:) merker at det er litt mas fra henne, men hun virker også rolig. Hun lille derimot er ikke blid, men jeg tenker vel at hun må bare godta dette. Det virker faktisk som hun store er litt redd den lille. De er av rasen maine coon begge to. Så hun store er jo en kjempe.

AnonymBruker
Skrevet

I kveld kom hun faktisk inn og er fortsatt inne:) merker at det er litt mas fra henne, men hun virker også rolig. Hun lille derimot er ikke blid, men jeg tenker vel at hun må bare godta dette. Det virker faktisk som hun store er litt redd den lille. De er av rasen maine coon begge to. Så hun store er jo en kjempe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...