Bloodflowers Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Hei! Jeg er på jakt etter en ny rettetang, da min nåværende har begynt å takke for seg, og beskyttelseslaget har begynt å gå vekk. Min synd er rettetanga, og bruker den mye, så derfor ønsker jeg nå å investere i en som er god, og samtidig beskytter håret (*kremt* i den grad en rettetang kan det) Har sett på GHD, og sett at den kan fåes til ganske god pris på nett, men synes det er et minus at man ikke kan regulere varmen på den. Så er det noen som har noen forslag?
Tibbie Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Jeg bruker bare GHD, så har ikke noe erfaring med noen andre. Men jeg er sikker på at du kan finne en test på nett Sånn som denne for eksempel:http://www.best-i-test.nu/Rettetang
Bloodflowers Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2013 Tusen takk for tips Veldig fint at det stod kundevurderinger på siden Kan jeg spørre hva din erfaring er med GHD? Jeg har veldig krøllete hår, og sliter litt med at håret ikke holder seg rett i løpet av dagen...er redd for at den lave temperaturen på GHD gjør at det ikke holder seg, og at jeg må bruke lang tid for å få det rett. Samtidig er det jo et pluss på den måten at man ikke svir av håret helt
engleving Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 GHD er en veldig god rettetang, det er den de fleste frisører bruker. Problemet er vel ikke med lav varme? Den blir 200 grader på 10 sekunder anbefales!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Er det noen her som har prøvd steampod?Anonymous poster hash: 58842...965
Tibbie Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Tusen takk for tips Veldig fint at det stod kundevurderinger på siden Kan jeg spørre hva din erfaring er med GHD? Jeg elsker det! Plata er lett å jobbe med. Håret blir ikke elektrisk, slik det blir med mange andre tenger. Muligheten for å lage fall, bølger og krøller er like store som å slette det. Tror ikke jeg kommer til å gå tilbake til noe annet
Nerine_ Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Det er da ikke lav varme på GHD? Den blir ca 180 grader, og det er vel egentlig det som er anbefalt som maks temperatur for at det ikke skal ødelegge håret altfor mye.
Bloodflowers Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2013 (endret) GHD er en veldig god rettetang, det er den de fleste frisører bruker. Problemet er vel ikke med lav varme? Den blir 200 grader på 10 sekunder anbefales! Det er da ikke lav varme på GHD? Den blir ca 180 grader, og det er vel egentlig det som er anbefalt som maks temperatur for at det ikke skal ødelegge håret altfor mye. Det er vel bare jeg som har blitt vant til å svi håret med 230 grader de par siste årene....er klar over at det er 180 grader som er anbefalt som maksvarme På den tanga jeg har nå, tar det lang tid og må flere omganger til for at håret skal rette seg med 180 grader. Det er derfor jeg er skeptisk, men dette kan selvfølgelig være fordi tanga ikke er så god, og begynner å bli noen år gammel nå Tusen takk for alle svar, forresten! Endret 26. juni 2013 av Bloodflowers
miaaca1 Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 har prøvd utallige slettetenger, men GHD er favoritten!
awesome. Skrevet 27. juni 2013 #11 Skrevet 27. juni 2013 Tusen takk for tips Veldig fint at det stod kundevurderinger på siden Kan jeg spørre hva din erfaring er med GHD? Jeg har veldig krøllete hår, og sliter litt med at håret ikke holder seg rett i løpet av dagen...er redd for at den lave temperaturen på GHD gjør at det ikke holder seg, og at jeg må bruke lang tid for å få det rett. Samtidig er det jo et pluss på den måten at man ikke svir av håret helt Med rettetanga jeg brukte tidligere tok det ca 20 minutter å glatte håret og med GHD tar det 10. Nå har jeg bare bølgete hår, men det tar likevel kortere tid. Synes også at det holder seg hele dagen, og jeg bruker ikke hårspray engang. Liker også en glattetang fra Remington, husker ikke hva den heter siden jeg bare lånte den et par ganger, men synes håret blir mykere og ser mer naturlig ut med GHD.
Nerine_ Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 Kan man krølle med GHD rettetangen? Ja, men jeg får det ikke noe bra til 1
Tomaten Skrevet 27. juni 2013 #14 Skrevet 27. juni 2013 Ja, men jeg får det ikke noe bra til Hehe, det vet jeg ikke om jeg gjør heller. Har sett en frisør som har gjort det på meg en gang, og det så så lett ut. Men har hørt flere si som deg at de ikke får det til. Så jeg gjør sikkert ikke det jeg heller =p
Nerine_ Skrevet 27. juni 2013 #15 Skrevet 27. juni 2013 Hehe, det vet jeg ikke om jeg gjør heller. Har sett en frisør som har gjort det på meg en gang, og det så så lett ut. Men har hørt flere si som deg at de ikke får det til. Så jeg gjør sikkert ikke det jeg heller =p http://www.feelunique.com/p/Remington-Style-Professional-Pearl-Wand-CI95 Denne er kanskje lettere om du er ute etter krøller?
Høhø Skrevet 27. juni 2013 #16 Skrevet 27. juni 2013 Jeg har GHD Egentlig er håret mitt skikkelig brusete og stort, tusen ganger verre enn Betty i Ugly Betty på sitt verste. Men GHD fikser det Og da holder det til neste gang jeg dusjer
Tomaten Skrevet 27. juni 2013 #17 Skrevet 27. juni 2013 http://www.feelunique.com/p/Remington-Style-Professional-Pearl-Wand-CI95 Denne er kanskje lettere om du er ute etter krøller? Sånn har jeg. Men en rettetang vs. en krølltang gir forskjellige typer krøller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå