AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Dette høres sikkert dumt ut, men kjenner dere til løsninger for å ha med hund på sykkel? Jeg har sett på denne, men lurer på om det kan anses som trygt?http://www.sykkelpikene.no/products/pasja-50-cm-hundekurv-mgitter Saken er at vi har lyst til å ha med hundene på ferie til Danmark og har lyst til å sykle litt rundt. Det er snakk om vanlig turtempo, men jeg tror det kan bli litt for langt å løpe for den lille hunden vår. Den store hunden vår løper selvfølgelig ved siden av. Har dere vært borte i noe sånt? Tenker ikke hele tiden, men tror hun vil trenge en pause i ny og ne. Er dette bare teit?Anonymous poster hash: 9a21b...c9c
Mayemian Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Hei Her har jeg kjøpt sykkelkurv til hund. http://forstadheimennetthandel.mamutweb.com/Shop/List/SykkelKurv/481/1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Der var det mye fint, tusen takk! Anonymous poster hash: 9a21b...c9c
Gjest Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har henger til min pelsball på 16 kg! Bur blir litt lite og han kan heller ikke løpe ved siden av hele tiden :-)
Gjest Rux Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Ingenting er teit så lenge det er til hundens beste Det er forskjell på en stor og en liten hund, den lille kommer ikke til å orke like mye som den store, så klart er det flott med sykkelbur til den da! Vi tenker fort at slike ting er teite fordi det forbindes lett med folk som har kjøpt miniatyrhund som motetilbehør, men vi som har små hunder av ordentlige grunner kan selvfølgelig bruke utstyr tilpasset dem vi også. Jeg skjønner godt tankegangen din, har tenkt sånn om flere ting jeg også, men så lenge jeg vet at det er det beste for hunden er det jo egentlig ikke noe å tenke på Kos dere masse på sykkelferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå