Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Justme
Skrevet

Hei! Meg og kjæresten min ha vært sammen i 4 måneder og vi har det veldig fint!

Problemet er at jeg ikke tørr og ha med han hjem, jeg er så uteolig redd og blir uteolig fort flau, han sier at han vil møte spesielt faren min og pappa har sagt jeg burde ta med han hjem men jeg blir så uteolig flau! Pappa er sånn som driter meg ut, skal liksom leke kul om jeg har venner her osv! Jeg har også en følelse på ar mamma ikke kommer til å være så posetiv til han, hun virker litt negativ på forholdet vårt:(

Er det noen som har noen erfaringer eller noe som kan berolige meg? Vil så gjerne at vi kan være hjemme hos meg litt, slippe å vær ute hver gang vi er sammen men jeg er virkelig sykt redd :/

Pappa vêr så vidt at vi er sammen på fritiden..når jeg skal ut med kjæresten sier jeg alltid jeg skal ut med noen venner

TIPS?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har akseptert han de..? Det blir en interessant middag da, hvis og når enn den en dag kommer da.

Anonymous poster hash: 1458b...e70
AnonymBruker
Skrevet

Hvis faren din tuller med deg er det vel best å bare le med, det er jo typisk for foreldre å dra "morsomme" historier fra barndommen etc, men det er jo egentlig bare morsomt. Og moren din er kanskje bare skeptisk fordi hun ikke kjenner ham? Det beste er vanligvis å presentere ham, når foreldre ser at det er en grei fyr blir de vanligvis mer positivt innstilt.

Anonymous poster hash: 67042...a9e

• Liker 1
Skrevet

Første gangen er alltid skummel. Pust dypt og tenk at dette vil gå fint. Jeg husker da jeg tok med min samboer hjem for første gang hadde min far en fin historie på lur om da jeg som liten spiste min egen avføring (yes, jeg var 3 år?)) Uansett lo jeg med og fortalte historien videre.

Det vil nok gå kjempe fint skal du se! Etter den første gangen blir det som oftes mye lettere og mindre skummelt med en gang:-)

Skrevet

UTROLIG at du skriver uteolig, når det skal skrives utRolig!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

UTROLIG at du skriver uteolig, når det skal skrives utRolig!!

Utrolig korttenkt av deg å ikke se at E-knappen er rett ved siden av R-knappen, må være lov med en trykkfeil uten at noen skal klage? Svaret ditt hadde ikke en gang noe med trådstarter sitt spørsmål å gjøre.

Til trådstarter, jeg syns bare du skal hoppe i det! Dersom de er skeptiske, er det beste du kan gjøre å la dem bli kjent med hverandre. Han er da en ok fyr siden du liker han? :) Det vil bli mindre og mindre pinlig etter hvert som de blir kjent og møtes flere ganger, til slutt vil det være helt naturlig. Men jeg skjønner at det kan være skummelt første gang ;)

Anonymous poster hash: fb201...20a

Skrevet

Det kommer nok til å gå fint :)
Kjæresten din blir nok å akseptere at foreldrene dine erter og tuller litt, og foreldrene dine.. Vel, det går nok bra. :) Er bare å hoppe i det!

Og - morsomme historier er morsomme, uansett hvor flaue de er. Jeg gruer meg dog litt til min stefar blir å vise fyren min den fine "Buhu, det er brodern sin feil"-videoen (en pinlig video fra da jeg var liten, som alle liker å le av), men.. Det er jo morsomt!

Skrevet

Utrolig korttenkt av deg å ikke se at E-knappen er rett ved siden av R-knappen, må være lov med en trykkfeil uten at noen skal klage? Svaret ditt hadde ikke en gang noe med trådstarter sitt spørsmål å gjøre.

Anonymous poster hash: fb201...20a

Må da være lov å peke ut skrivefeil til TS når det skrives samme feil flere ganger ;)

Men for å svare på TS sitt spørsmål da:

Jeg syns det er morsomt når fedre prøver å være morsomme, gjerne du selv syns det er flaut siden det er faren din, men tror nok typen din vil synes det bare er morsomt. Min far er lik og alle jeg har dratt med meg hjem synes han er kjempe kul.

Min mor derimot er negativ til kjæresten min også, hun ville ikke ha han i sitt hjem før 3 år etter vi hadde blitt sammen, noe jeg synes er veldig trist, og kjæresten min ønsker ikke å komme hjem til meg nettopp på grunn av det. Kanskje moren din vil begynne å like ham mer hvis hun blir bedre kjent med ham, og dere da kan begynne å være mer hos dere når du føler deg mer komfortabel med det og han synes det er koselig hos dere. Introduser dem hvertfall og se hvordan det går, blir du altfor flau så får dere heller bare tilbringe tiden hos ham sålenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...