Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min gjorde det vi vanligvis pleier å gjøre etter å ha våknet om morgenen, handle også dra hjem å slppe av og spise.

Dagens hendelse på butikken var ikke fullt så trivelig for meg eller han, jeg følte jeg hadde sovet lite samme natt og ikke spist noe før butikken.

På butikken for jeg frem og tilbake å stressa litt fordi jeg ikke ante hva vi skulle handle... Og kjennte at jeg ble både kvalm og svimmel.
Så sa jeg til kjæresten min at jeg måtte ut! Beina mine begynte å svikte og jeg røvde å komme meg ut av butikken. Like etter at jeg hadde kommet meg forbi kassa så besvimte jeg... Mulig pga stress og fordi jeg var sulten og sliten...

Da jeg sånn halvveis kom til meg sev kom en fremmed dame bort til oss og dro oss med ut i gangen hvor hun snakket til meg så høyt at jeg kjennte spyttet hennes treffe meg i ansiktet :

''DU GÅR PÅ STOFF DU!!''

''Nei hva er det som får deg til å tro noe slik?'' sa jeg med en litt irritert og trist stemme.

''DU GJØR DET DU! DU SER IKKE BRA UT I DET HELE TADD''

''Hvorfor tror du noe slik? Du kan ikke bare komme å beskylde noen for å bruke stoff fordi de besvimer på butikken og ikke er i form?''

Jeg kjennte jeg ikke klrte å holde meg på beina mer og damen dro frem en stol til meg og fortsatte disksjonen som om hun hadde ransakingsordre... :

''DU TRENGER HJELP DU! DU SER IKKE UT ! Hååper for din skyld at du ikke er gravid, for jeg kommer til å gåå til barnevernet med dette!''

''Herregud du vet jo ikke hvorfor jeg er syk og hvorfor jeg besvimte?, hadde ikke vært så koslig for deg heller om noen skal komme i fjeset på deg å si slik!''

''Du trenger hjelp!''

''Herregud kjærring jeg har jo sagt at jeg går ikke på stoff!!''

''Ja er du alkohoavhengig da? for du ser ikke bra ut''

''Har faktisk ikke drukket alkohol på snrt 4 månender ! Og bare gå til barnevernet med det du, om jeg kommer på pissing så får du selv se at det jeg sier er 100% sant!''

Etter en lang samtale gikk damen og jeg og kjæresten min dro fra butikken da jeg syntes at opplevelsen var ubehagelig...
Tårene kunne jeg nesten ikke holde igjen heller og jeg kjennte bare morgenkvalmen fortsette å bre seg...
Heldigvis skulle vi til jordmor noen timer etterpå hvor vi tok opp saken, hun foreslo at vi skulle melde fra om det om vi hadde navn på kvinnen. desverre ville ikke vedkommende oppgi noe navn... :omg:

Håper ingen andre har opplevd noe lignende som dette. er noe jeg ikke unner noen i det hele tadd.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

herremin! hadde jeg jobbet i den butikken så hadde jeg sagt klart i fra til den damen at hun fikk slutte å oppføre seg slik!

Anonymous poster hash: 8c563...931
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ingen vits i å diskutere med crazy old bitches! Og om du brukte stoff, hva så? Hva har hun med det å gjøre?

Anonymous poster hash: 5f37b...1a8
Skrevet

Ingen vits i å diskutere med crazy old bitches! Og om du brukte stoff, hva så? Hva har hun med det å gjøre?

Anonymous poster hash: 5f37b...1a8

stoff er noe jeg holder meg langt langt unna. og tror hun virkelig jeg er så dum som røyker og doper meg når jeg er gravid? herregud. bre fordi jeg snart er 17 så betyr ikke det at jeg går på stoff og ikke har styr på livet mitt. vet jo hva livet går ut på sev. men den samtalen var ganske ekkel , serlig når jeg har flytta til denne plassen :(

Skrevet

Det er utrolig hva folk får seg til å si. Jeg sto å ventet på ei venninne som kom med bussen, så kom det en gammel mann bort meg og så "Jeg synes det er patetisk at dere står her å ruser dere", jeg sa "Jeg ruser meg ikke, jeg venter på ei venninne" da nesten skrek han "JA DET SIER DE ALLE" :omg:

Hun venninna mi jeg ventet på er veldig lik deg på det bildet du har, veldig pen jente. Jeg ble litt skremt av å se hvor like dere er, men du kan ikke være henne, for hun lever ikke lenger.

• Liker 1
Skrevet

Det er utrolig hva folk får seg til å si. Jeg sto å ventet på ei venninne som kom med bussen, så kom det en gammel mann bort meg og så "Jeg synes det er patetisk at dere står her å ruser dere", jeg sa "Jeg ruser meg ikke, jeg venter på ei venninne" da nesten skrek han "JA DET SIER DE ALLE" :omg:

Hun venninna mi jeg ventet på er veldig lik deg på det bildet du har, veldig pen jente. Jeg ble litt skremt av å se hvor like dere er, men du kan ikke være henne, for hun lever ikke lenger.

Beklager mye for det med veninna di og håper alt er bra med deg :hug: .

Er ikke behgelig ¨å få slike kommentarer slengt i trynet . ihvertfall ikke på de dummest plassene og tidspunktene ...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var idiotisk av henne å være vanskelig mot deg i stedet for å hjelpe deg ut. Hvis hun faktisk trodde du gikk på noe burde hun heller ha hjulpet deg ut i frisk luft og så pratet med deg der i stedet.

Det er ikke din feil at hun oppførte seg så teit. Men du? Pass på deg selv. Særlig hvis du er gravid. <3

Anonymous poster hash: 405d1...8b3
  • Liker 4
Skrevet

Synes det var idiotisk av henne å være vanskelig mot deg i stedet for å hjelpe deg ut. Hvis hun faktisk trodde du gikk på noe burde hun heller ha hjulpet deg ut i frisk luft og så pratet med deg der i stedet.

Det er ikke din feil at hun oppførte seg så teit. Men du? Pass på deg selv. Særlig hvis du er gravid. <3

Anonymous poster hash: 405d1...8b3

kommer nok ikke til å handle på den butikken igjen. drar heller på den andre butkken like ved ... syntes det var veldig ekkelt

Skrevet

Men herregud da.. Hva er det som får folk til å si sånn?? Hadde jeg jobbet der hadde jeg snakket til damen. Prøv å ikke bry deg så mye om det :hug:

Skrevet

Her må du sette ned foten... Du svarer ikke sånne folk, det fyrer dem bare opp. Dette sier jeg heller ikke som noen kjip bedreviter, jeg har vært der selv... Har blitt beskyldt for det samme av både forbipasserende og helsepersonell, men man kan virkelig ikke fôre folk som begynner sånn. Er det forbipasserende, ber du dem drite og dra uten å si noe mer - eventuelt burde typen din forsvart deg og bedt henne ryke og reise. Er det helsepersonell, tar man dopingtest og skyver dem så langt opp i ansiktet på dem at de rygger bakover.

God bedring! Er ikke noe moro å besvime, særlig ikke når folk er så forblåste som de er.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv om hespetreet ikke ville oppgi navn vet du jo hvordan hun ser ut. Om du beskriver henne, høyde, dialekt, hårfarge og frisyre f.eks finner nok ledelsen ut hvem det var.

Anonymous poster hash: e9d2f...d98
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har endel bekymringsverdige tråder her inne nå.

Både mtp barnevernstråden pga du og typen din er under barnevernet, og den tråden om å slå noen så hardt i magen at fosteret dør.

Har du hatt stoffproblemer tidligere????

Anonymous poster hash: b7b70...b74
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes meg! Signerer alle over!

Men du. Prøv å ikke gå å handle før frokost nå som du er gravid. Blodsukker og blodtrykk kan være litt mer ustabilt nå, og jeg hadde selv flere slike byger da jeg nesten svimte av på butikken. Gikk ingen steder uten vannflaske og banan og sjokolade, bare i tilfelle... Pass på deg selv, og hev deg over sånne kjerringer :-)

Anonymous poster hash: bccab...ae6

Skrevet

Du har endel bekymringsverdige tråder her inne nå.

Både mtp barnevernstråden pga du og typen din er under barnevernet, og den tråden om å slå noen så hardt i magen at fosteret dør.

Har du hatt stoffproblemer tidligere????

Anonymous poster hash: b7b70...b74

SOM DET STÅR I INLEGGET ER JEG IMOT STOFF! Har aldri vært borti det og vil aldri det heller!

tror du skal lese inlegget en gang til og tenke deg om .

blir litt forbanna når folk kommer med kommentarer og tror de vet bedre.. grunnen til at jeg besvimte var fordi jeg ikke hadde spist og våknet litt tidligere enn jeg følte for, blodsukkeret mitt var lavt og da er det som regel vanskelig å holde seg på beina!

og at du kan komme med slike kommentarer til noen som er 16/17 år .

typen min er ikke under noe barnevern da hn er 20! makan .

AnonymBruker
Skrevet

stoff er noe jeg holder meg langt langt unna. og tror hun virkelig jeg er så dum som røyker og doper meg når jeg er gravid? herregud. bre fordi jeg snart er 17 så betyr ikke det at jeg går på stoff og ikke har styr på livet mitt. vet jo hva livet går ut på sev. men den samtalen var ganske ekkel , serlig når jeg har flytta til denne plassen :(

Hvis man er 17 og gravid tyder jo det egentlig på at alt ikke er under kontroll...

Anonymous poster hash: 7dee8...503

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min gjorde det vi vanligvis pleier å gjøre etter å ha våknet om morgenen, handle også dra hjem å slppe av og spise.

Dagens hendelse på butikken var ikke fullt så trivelig for meg eller han, jeg følte jeg hadde sovet lite samme natt og ikke spist noe før butikken.

På butikken for jeg frem og tilbake å stressa litt fordi jeg ikke ante hva vi skulle handle... Og kjennte at jeg ble både kvalm og svimmel.

Så sa jeg til kjæresten min at jeg måtte ut! Beina mine begynte å svikte og jeg røvde å komme meg ut av butikken. Like etter at jeg hadde kommet meg forbi kassa så besvimte jeg... Mulig pga stress og fordi jeg var sulten og sliten...

Da jeg sånn halvveis kom til meg sev kom en fremmed dame bort til oss og dro oss med ut i gangen hvor hun snakket til meg så høyt at jeg kjennte spyttet hennes treffe meg i ansiktet :

''DU GÅR PÅ STOFF DU!!''

''Nei hva er det som får deg til å tro noe slik?'' sa jeg med en litt irritert og trist stemme.

''DU GJØR DET DU! DU SER IKKE BRA UT I DET HELE TADD''

''Hvorfor tror du noe slik? Du kan ikke bare komme å beskylde noen for å bruke stoff fordi de besvimer på butikken og ikke er i form?''

Jeg kjennte jeg ikke klrte å holde meg på beina mer og damen dro frem en stol til meg og fortsatte disksjonen som om hun hadde ransakingsordre... :

''DU TRENGER HJELP DU! DU SER IKKE UT ! Hååper for din skyld at du ikke er gravid, for jeg kommer til å gåå til barnevernet med dette!''

''Herregud du vet jo ikke hvorfor jeg er syk og hvorfor jeg besvimte?, hadde ikke vært så koslig for deg heller om noen skal komme i fjeset på deg å si slik!''

''Du trenger hjelp!''

''Herregud kjærring jeg har jo sagt at jeg går ikke på stoff!!''

''Ja er du alkohoavhengig da? for du ser ikke bra ut''

''Har faktisk ikke drukket alkohol på snrt 4 månender ! Og bare gå til barnevernet med det du, om jeg kommer på pissing så får du selv se at det jeg sier er 100% sant!''

Etter en lang samtale gikk damen og jeg og kjæresten min dro fra butikken da jeg syntes at opplevelsen var ubehagelig...

Tårene kunne jeg nesten ikke holde igjen heller og jeg kjennte bare morgenkvalmen fortsette å bre seg...

Heldigvis skulle vi til jordmor noen timer etterpå hvor vi tok opp saken, hun foreslo at vi skulle melde fra om det om vi hadde navn på kvinnen. desverre ville ikke vedkommende oppgi noe navn... :omg:

Håper ingen andre har opplevd noe lignende som dette. er noe jeg ikke unner noen i det hele tadd.

Du er bare 17 år, så du har faktisk ikke lov til å drikke alkohol på en stund enda.

Ellers så synes jeg det er lite gjennomtenkt å gå på butikken hver morgen å handle frokost. Med barn i hus så kan du ikke gjøre det. Lurer også på hva dere spiser til frokost siden dere må kjøpe den hver morgen.

Til slutt så lurer jeg på hva dere gjør for å forsørge dere og barnet som kommer siden dere kan gå på butikken hver dag å kjøpe frokost. Jeg f.eks, spiser frokost hjemme før jeg drar på jobb.

Anonymous poster hash: e6542...62d

• Liker 13
Skrevet

Du er bare 17 år, så du har faktisk ikke lov til å drikke alkohol på en stund enda.

Ellers så synes jeg det er lite gjennomtenkt å gå på butikken hver morgen å handle frokost. Med barn i hus så kan du ikke gjøre det. Lurer også på hva dere spiser til frokost siden dere må kjøpe den hver morgen.

Til slutt så lurer jeg på hva dere gjør for å forsørge dere og barnet som kommer siden dere kan gå på butikken hver dag å kjøpe frokost. Jeg f.eks, spiser frokost hjemme før jeg drar på jobb.

Anonymous poster hash: e6542...62d

kjøpte ikke frokost. har nok av mat i skapet men pleier som regel noen dager i uka å handle inn mat sllik at vi har !

og de pengene som er til overs spares og noe må brukes på bensin til bilen også om vi skal komme oss til steder. finnes forskjellige måter å klare seg på. eller er du såppas perfekt at du må rakke ned?

• Liker 1
Skrevet

Hadde tatt det opp med butikken selv om dere ikke har navn på damen. De vet kanskje hvem hun er, og butikken mister dere som kunder.

Ikke bry deg om disse bedrevitende som tydeligvis bør skaffe seg en litt bedre hobby enn drittslenging på nettet.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...