Gjest JustMe Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Hei! Meg og kjæresten min ha vært sammen i 4 måneder og vi har det veldig fint! Problemet er at jeg ikke tørr og ha med han hjem, jeg er så uteolig redd og blir uteolig fort flau, han sier at han vil møte spesielt faren min og pappa har sagt jeg burde ta med han hjem men jeg blir så uteolig flau! Pappa er sånn som driter meg ut, skal liksom leke kul om jeg har venner her osv! Jeg har også en følelse på ar mamma ikke kommer til å være så posetiv til han, hun virker litt negativ på forholdet vårt:( Er det noen som har noen erfaringer eller noe som kan berolige meg? Vil så gjerne at vi kan være hjemme hos meg litt, slippe å vær ute hver gang vi er sammen men jeg er virkelig sykt redd :/ Pappa vêr så vidt at vi er sammen på fritiden..når jeg skal ut med kjæresten sier jeg alltid jeg skal ut med noen venner TIPS?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Snakk med far og mor din, spør om hvis du får lov til å ta han med hjem, hvis de sier nei så har du ingenting å gjøre (lurt å snakke med mor først a), han er jo kjæresten din du må jo forklare han at de går an ikke, men hvis de sier ja så trenger du ikke bry deg om hvordan mor og faren oppføre seg mot han (positivt negativt) det gjør ingenting, han er jo kjæresten din du må jo være ærlig mot ham, snakk med ham og si at mor er sånn og sånn og far er sånn og sånn Anonymous poster hash: 6df31...b05
nuggets Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Helt normal følelse. Husker jeg gruet meg skikkelig første gang jeg skulle hjem med kjæresten min. Det første pappa spurte kjæresten min om var : hva er dine fremtidsplaner? Hva skal du bli når du blir voksen og hva slags utdannelse har du tenkt på?! Kan tro jeg hadde lyst til å synke ned i sofaen da, ja. Vi var jo bare 16 år, hehe. Men det gikk veldig fint og vi er sammen den dag i dag (10år siden). Ikke noe å grue deg til! Vil også tro det er lettere for moren din å få et annet syn på forholdet hvis hun får møtt han. Endret 26. juni 2013 av nuggets
Gjest SweetSunshine Skrevet 26. juni 2013 #4 Skrevet 26. juni 2013 Det går som regel mye bedre enn hva man tror. Snakk med dem på forhånd og sjekk at de er greit at han kommer over. Så blir dere en liten stund før dere kanskje stikker på kino e.l. Da slipper det å bli press på at de må snakke sammen i mange timer første gangen de treffes:) .. Og ikke noen bli flau for!! En pappa som leker kul er mye bedre enn en pappa som driter i alt eller er kjempekjedelig. Mammaen din får det kanskje litt lettere når hun blir kjent med han som datteren tilbringer så mye tid med. Dette går nok helt supert, kjære deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå