Gå til innhold

Hvorfor vil kvinner ha barn selv når far sier nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er mange kvinner så egoistiske at de frembringer barn, til tross for at far i mange tilfeller sier at han ikke vil ha barn og, i de mest ekstreme tilfellene, ikke vil ha noe med barnet å gjøre?

Tenker de ikke på det stakkars barnet som må vokse opp uten far? Tenker de kun på seg selv? Barnet må vokse opp uten far og far blir tvunget til å betale mor for et barn han ikke vil ha. En utrolig mangel på moral og empati hos disse kvinnene.

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Gjest Lonely September
Skrevet

Kvinnen vil ha barnet?

• Liker 7
Skrevet

Kvinnen vet at hun ikke vil ta abort?

• Liker 2
Skrevet

Far sier ikke nei. Man kan ikke si nei etter at barnet er unnfanget. Før det er man ikke far og da kan man si nei og bruke KONDOM!

• Liker 27
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er mange kvinner så egoistiske at de frembringer barn, til tross for at far i mange tilfeller sier at han ikke vil ha barn og, i de mest ekstreme tilfellene, ikke vil ha noe med barnet å gjøre?

Tenker de ikke på det stakkars barnet som må vokse opp uten far? Tenker de kun på seg selv? Barnet må vokse opp uten far og far blir tvunget til å betale mor for et barn han ikke vil ha. En utrolig mangel på moral og empati hos disse kvinnene.

Hvorfor vil menn pule når de ikke vil ha et forhold.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

tenker de mennene (og kvinnene) som mener abort er en helt grei løsning. at de dreper barn! jeg kunne aldri tatt abort fordi jeg er i mot det. jeg synes det er styggedom!

barn er en gave fra gud og man skal ikke ta det forgitt. det er den fineste,mest fantastiske,lærerike gaven du noen gang kan få.

Anonymous poster hash: 9ebc3...ad1
  • Liker 2
Gjest Hyssingen
Skrevet

Mannen bestemmer selv om han vil bli far eller ei.

• Liker 6
Skrevet

Kvinnen vet at hun ikke vil ta abort?

Jeg respekterer de kvinner som ikke tar abort av prinsipp, men hvor mange norske kvinner har slike holdninger? 5-6%?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg respekterer de kvinner som ikke tar abort av prinsipp, men hvor mange norske kvinner har slike holdninger? 5-6%?

Pul med kondom så blir dere ikke far.

• Liker 15
Skrevet

Så langt har ingen i denne tråden svart på spørsmålet mitt. Hvorfor er kvinner så egoistiske at de setter sin egen lykke foran både barnets og fars livssituasjon?

• Liker 1
Gjest Lonely September
Skrevet

tenker de mennene (og kvinnene) som mener abort er en helt grei løsning. at de dreper barn! jeg kunne aldri tatt abort fordi jeg er i mot det. jeg synes det er styggedom! barn er en gave fra gud og man skal ikke ta det forgitt. det er den fineste,mest fantastiske,lærerike gaven du noen gang kan få. Anonymous poster hash: 9ebc3...ad1

alle er ikke kristne,ps folk kan være mot abort selvom de ikke kristne
Skrevet

Kvinnen vil ha barnet?

Så fordi en kvinne VIL noe så skal hun FÅ det også, til og med når det går utover to andre parter, der en av dem er helt uskyldig?

• Liker 2
Gjest Lonely September
Skrevet

Så fordi en kvinne VIL noe så skal hun FÅ det også, til og med når det går utover to andre parter, der en av dem er helt uskyldig?

kvinnen ønsker å bringe et liv til verden
  • Liker 1
Skrevet

Så langt har ingen i denne tråden svart på spørsmålet mitt. Hvorfor er kvinner så egoistiske at de setter sin egen lykke foran både barnets og fars livssituasjon?

Hvorfor er du så egositisk å setter din egen lykke fremfor et lite hjerte som slår?

• Liker 18
Skrevet

Hvorfor vil menn pule når de ikke vil ha et forhold.

Hvorfor vil du spise, når du ikke vil jakte på maten selv?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Når man først har blitt gravid så er det ikke så enkelt å bare ta abort. Ofte kommer morsfølelsen med en gang man har en positiv test i hånden og hormonene herjer. Får man da valget mellom barnet og mannen er det ikke enkelt å tenke klart.

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor er du så egositisk å setter din egen lykke fremfor et lite hjerte som slår?

Han setter det ikke framfor barnet. Han setter det forran moren, som setter sitt forran både barn og mann.

• Liker 1
Skrevet

Tror nok den andelen er mye høyere, spesielt den dagen man sitter i situasjonen. Kanskje mange er for selvbestemt abort, men det behøver ikke bety at dem synes det er greit å utføre en abort selv.

• Liker 11
Skrevet

kvinnen ønsker å bringe et liv til verden

Og jeg spør igjen, hvis en kvinne vil noe, skal hun da altså få det også, samme om to andre parter rammes av det?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor vil du spise, når du ikke vil jakte på maten selv?

Jeg går bare i butikken.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...