MiniMjau Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg skal på pedikyrtime i morgen for første gang i mitt liv. Er det noe jeg må gjøre på forhånd? Jeg har litt lengre negler nå(huff, høres fælt ut, men jeg bruker alltid å klippe de helt ned, nå er de noen mm lange), er det dumt, bør jeg klippe de?
Tomaten Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Drar man ikke på pedikyrtime for å betale noen for å klippe og ordne tåneglene? Eller har jeg misfortstått da?... Litt som bestemora mi som vasker før vaskehjelpen kommer spørr du meg
MiniMjau Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2013 Haha, derfor jeg spør. Jeg aner ikke.... Trodde det var filing og lakking og slik også...fotbad....
Tomaten Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Haha, derfor jeg spør. Jeg aner ikke.... Trodde det var filing og lakking og slik også...fotbad.... Tror ikke du trenger å gjøre noen forberedelser. Men hvis neglene er nasty lange og du blir flau over dem, så ville jeg kanskje klipt dem litt, men ikke helt ned. Slik at de har noe å jobbe med hvis du skal ha fransk pedikyr f.eks
MiniMjau Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2013 Ja, da kan jeg klippe litt. Men bare sånn at jeg får på meg skoa. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå