Gå til innhold

Referat del 1: VIELSEN

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Endelig skal jeg komme med litt fra vår store dag!

Lørdag morgen våknet vi av at solen skinnte inn på soverrommet og at mobilene våre kimte høyt og lenge. Vi begge var trøtte, men når vi skjønnte hvorfor de ringte på lørdagen var vi ikke sene med å stå opp!

Min vennine, Johanne fiksa håret og sminken min på den store dagen. Vi dro bort til min stefar for at søtnosen ikke skulle se hva vi dreiv med. Resultatet ble i allefall bra! Da vi kom til lokalet, Stepappa, brudepiken og jeg begynnte nervene å legge seg rolig ned. Endelig skulle drømmen gå i oppfyllelse!

Da vi stod uten for kirke døra og ventet på å høre orgel-bruset var brudepiken min så nervøs at ho skalv! Så hørte vi orgelet og vi gikk inn. Sakt og spennte gikk vi opp kirkegulvet, mens jeg så min kjære og forloverene våres stå oppe ved alteret.

Jeg fikk ikke med meg så mye av det presten sa, men han var morsom og folkelig. Da vi skulle opp å gi våre ja, svarte vi høyt og tydelig så alle skulle høre at det var oss for resten av livet. Så satte vi oss ved siden av hveradre og slet med å ikke se på hverandre unner resten av vielsen. Da orgel-bruset satte i gang for siste gang og vi reiste oss opp for å gå ut var jeg så utrolig lykkelig; nå var vi gift!

Vi tok i mot alle inne i kirken for å slippe å komme ut på en tom kirke trapp. Det var mange gratulasjoner og klemmer som vanket. Det var kjempe koselig å se familie og vevnner igjen!!

Vel ute ble vi bombandert med ris og blitz lampene lynte rundt oss. Vieslen vår var slik som vi ville ha den: Enkel, folkelig og intim. Og ikke minst, vi to ble til ett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes koselig ut! Gratulerer med fin vielse! :)

Skrevet

Sukk.... Ble nesten rørt her jeg.. Gleder meg til det er min tur :-) Hørtes uansett ut som en flott dag!

Skrevet

Gratulerer :)

Jeg håper vi blir like fornøyde med vår dag, som dere tydeligvis er med deres.

Skrevet

Gratulerer!

Jeg blir bare sittende å glise :D

Skrevet

Gratulerer så mye! :-) Høres ut som om dere fikk en flott dag!

Skrevet

Gratulere så masse! Det hørtes veldig fint ut!

Skrevet

Åhh...*drømme*

Det hørtes kjemperomantisk ut. :hjerter:

Skrevet

Er så glad på dine vegne!Og er glad for at du ennå er med oss her inne :enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...