Gå til innhold

Til dere som bruker tampong

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Ellen. Den største de første 2-3 dagene, og den minste resten. Sover med.

Anonymous poster hash: 6a0c0...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er en bruker her inne som tenner på bind, truseinnlegg og tamponger, og oppretter tråder om det med gjevne mellomrom. Og siden folk elsker å snakke om seg selv, uansett hva det måtte gjelde, så svarer folk dessverre på dette også. Tragisk.

Anonymous poster hash: 37627...e29

Takk , anonym =)

Jeg er ikke trådstarter her, men kan godt utdype litt. Er ikke veldig begeistret for blodige bind og truseinnlegg, selv om jeg vet det er en naturlig del av alle kvinners (under)liv. Litt vanskelig å definere her, men jeg synes det er ganske spennende at absolutt alle damer bruker enten bind eller tampong på et eller annet tidspunkt i måneden, og noen bruker til og med truseinnlegg daglig for hygienens skyld. (Og hele industrien bak disse bindene/tampongene får det hele til å fremstå som noe utrolig skittent, noe som må skjules. Det er liksom såutrolig feil =(

Jeg synes det er sporty av jentene/damene her inne å dele denne informasjonen med resten av oss.

Hilsen

Meg

Meg

Gjest sweetsugar
Skrevet

Blå eller rosa

brukter tampong om nettene. Bind er forferdelig ubehagelig og ekkelt, men mulig det har med at jeg ikke er vant til å bruke det lenger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker blå og rosa OB. Hvilken av de to jeg bruker, avhenger av hvor mye jeg blør. Sover med tampong.

Anonymous poster hash: f46fb...0f5
Skrevet

(Svarer nr. 23 her igjen)

Jepp. Absolutt alle jenter bruker enten tampong, bind eller innelgg i trusene sine. Det er helt fullstendig naturlig. Og Jeg, (og kanskje flere med meg), synes dette er utrolig opphissende. Jeg elsker tanken på en dame som har et lite, hvitt innlegg i den sorte trusen sin, bare fordi hun liker følelsen av "ren truse", og ikke gidder å bytte hele tiden =)

Skrevet

Alle jenter bruker ikke tamponger, bind eller truseinnlegg.

Jeg brukte tidligere tampong eller bind avhengig av om jeg var ute eller hjemme alene. Tampax, enten super plus (orange), super (grønn), eller regular (gul), alt etter blødning. Bind eller tampong om natten alt etter hva jeg følte for.

Nå bruker jeg menskopp eller tøybind avhengig av om jeg er ute eller hjemme, og hva jeg føler for.

Gjest Gjest
Skrevet

Til nr. 27.

#23 her igjen.

Skjønner tegninga. Har også stor forståelse for at alle vil bruke det som føles mest komfortabelt for seg selv, uavhengig av hvor man befinner seg i syklusen. Trodde bare at alle kvinner hadde litt utflod hele tiden, slik at de nærmest var "tvunget" til å bruke en slags form for beskyttelse hele tiden...Menmen. Da tok jeg sikkert feil

-StanTheMan-

AnonymBruker
Skrevet

Blå Libresse... Og innlegg mot slutten :) Sover med de om natta, fordi jeg ALLTID våkner 1-2 ganger fordi jeg må på do, og da bytter jeg. MYE bedre og behageligere enn natt-bind....

Anonymous poster hash: 4683c...bf5
Skrevet

Bruker den minste libresse (gul).

Skjønner ikke hvordan folk tenner på at det renner gørr ut av våre kvinnelige deler? Merkelig.

Skrevet

Bare så dere er klar over det jenter, dette er en RUNKETRÅD.

Anonymous poster hash: 37627...e29

Haha, ÆSJ i så fall!!

Jeg bruker blå OB, eller så kjøper jeg den generelle first price tampongen. Bruker det eller bind.

AnonymBruker
Skrevet

Dag 1&2: Rosa OB

Dag 3&4: Blå ob

Bruker bind om natten, og truseinnlegg om dagen om det er travelt på jobb og jeg glemmer å bytte.

Anonymous poster hash: 503fd...e04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...