Gå til innhold

Til dere som bruker tampong

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken størrelse ( farge) bruker dere.. Bytter dere størrelse underveis i mensen eller bruker dere samme fargen hele tiden ?

Bruker dere libresse, OB eller tampax ?

Sover dere med tampong om natta, eller bruker dere bind ?

Anonymous poster hash: de272...97f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

liker best tampax. bruker den gule hele tiden. uten om vis det er veldig liteblod. så bruker jeg Ob? eller libresse? husker ikke. men de aller minste.

om natten bruker jeg bind. men tampax kan du ha i 8 timer. så kan bruke om natten vis man vil. men jeg synes ikke det er no særlig.

Anonymous poster hash: cb440...e1b
  • Liker 1
Skrevet

Bruker Ellen

AnonymBruker
Skrevet

Bruker som regel First Price eller Landlord (?), evt. blå OB. Bruker gul OB på slutten av mensen. Tampax får jeg vondt av å sette inn, så det unngår jeg. Sover med (natt-)bind.

Anonymous poster hash: e6420...0de
AnonymBruker
Skrevet

Bruker rosa de dagene jeg blør mye, blå når jeg blør lite. Sover som oftest med bind.

Bruker mest libresse, men ob om det er det typen har kjøpt inn. (grunnet arb.tider er det oftest han som handler inn mat)

Anonymous poster hash: d4847...149
Skrevet

Bruker OB sine. Den rosa de første to dagene da jeg blør som verste, og deretter den blå. De to siste dagene blør jeg så lite at det holder med gul. Bruker bind om nettene.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker gul libresse, blør egentlig for lite til å bruke den også så det er litt vondt å ta den ut, men takler ikke bind/truseinnlegg. (Finnes det noen enda mindre tro?) Kunne nok klart meg med truseinnlegg. Fikk svake blødninger etter å ha startet med hormonspiral, før brukte jeg rosa og grønn OB og måtte skifte annenhver time, tampong + bind på natta.

Anonymous poster hash: 4aa08...f97
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ligger denne under seksualitet? Har tamponger noe med seksualitet å gjøre?

Kropp og helse..

Bruk OB. Dag en med blå. Dag to med rosa. Og så 2 dager med blå igjen, og så truseinnlegg.

Kommer an på, noen ganger med nattbind, for det blir så "tett" ellers.

Anonymous poster hash: cb33d...887
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare så dere er klar over det jenter, dette er en RUNKETRÅD.

Anonymous poster hash: 37627...e29
  • Liker 3
Skrevet

Rosa OB. Kunne sikkert brukt blå også i noen av dagene, men.. føler meg mest sikker med rosa. Og, jeg sover med dem også. Hvis jeg en eller annen gang får sånn skikkelig monsterblødning, så bruker jeg både bind og tampong om natten.

Gjest avocadoen
Skrevet

Bruker OB. Bruker den blå som oftest, men av og til også den rosa (den nest største) :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ligger denne under seksualitet? Har tamponger noe med seksualitet å gjøre?

Kropp og helse..

Bruk OB. Dag en med blå. Dag to med rosa. Og så 2 dager med blå igjen, og så truseinnlegg.

Kommer an på, noen ganger med nattbind, for det blir så "tett" ellers.

Fordi det er en bruker her inne som tenner på bind, truseinnlegg og tamponger, og oppretter tråder om det med gjevne mellomrom. Og siden folk elsker å snakke om seg selv, uansett hva det måtte gjelde, så svarer folk dessverre på dette også. Tragisk.

• Liker 4
Skrevet

Firstprice eller truseinnlegg. Sover med truseinnlegg

Skrevet

Brukte små når jeg hadde mensen...

AnonymBruker
Skrevet

Bruker grønn OB.

Anonymous poster hash: d62e7...368

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er en bruker her inne som tenner på bind, truseinnlegg og tamponger, og oppretter tråder om det med gjevne mellomrom. Og siden folk elsker å snakke om seg selv, uansett hva det måtte gjelde, så svarer folk dessverre på dette også. Tragisk.

Hvorfor er det tragisk? Om noen skulle ønske å runke til opplysninger om hva jeg bruker av bind og tamponger, så værsågod. Det er da ganske harmløst.

Anonymous poster hash: e6420...0de

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Skulle ikke svart! Folkens... les de andre postene før dere svarer...

AnonymBruker
Skrevet

Når blodet renner i strie strømmer bruker jeg de største tampongene som finne, men selv de blir gjennomtrukket av mørkt, klumpete og stinkende blod etter kort tid. Da renner blodet utover og gjennom både bind, truse og bukse.Når jeg tar av buksa renner det nedover innsiden av lårene, men heldigvis elsker mannen min å slikke det rent.

Sånn. Ekkelt nok for deg TS?

Anonymous poster hash: 4eb70...467
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når blodet renner i strie strømmer bruker jeg de største tampongene som finne, men selv de blir gjennomtrukket av mørkt, klumpete og stinkende blod etter kort tid. Da renner blodet utover og gjennom både bind, truse og bukse.Når jeg tar av buksa renner det nedover innsiden av lårene, men heldigvis elsker mannen min å slikke det rent.

Sånn. Ekkelt nok for deg TS?

Anonymous poster hash: 4eb70...467

Haha, Eh, jeg tenner overhode ikke på dette ? jeg bare lurer på hva slags merker og sånn dere bruker ? :) er litt "BLANK" Når det gjelder tamponger bare:).uaah, hva tar folk meg for ? :fnise:

Anonymous poster hash: de272...97f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker blå OB de 2-3 første dagene, da jeg blør mest.

Etter det bruker jeg bind, da jeg kun blør periodevis. Kan plutselig blø mye tidlig på morgenen, for å ha opphold i mange timer før det kommer noe særlig igjen. Da er det ikke noe vits å bruke OB.

Sover uten tampong.

Anonymous poster hash: cacd1...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...