AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 joda, det har seg slik at forloveren min har visst blitt sur for et eller annet, å nekter å fortelle meg hva. Prøver å ringe ingen svar, sms, ingen svar...... skulle egentlig av sted på fredag å gjøre siste innspurt på shopping av ting til bryllupet (forloveren har aldri hatt tid før så jeg har ordnet kjole å slikt på egenhånd) men trenger noen småting som vedkommende har mye mer peiling på enn meg så hadde vært trivelig med en bytur bare oss. fikk bare en kort sms i dag at vi bare kunne glemme fredagen... prøvde ringe, ingen svar. Dette er fjerde gangen hun avlyser så jeg får vel bare ta hintet, hadde bare vært greit å vite hva jeg har gjort galt! Dagens utblåsning.... Anonymous poster hash: 47eb1...2b2
Gjest navnelapp Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Oj! Ein liten smule barnsleg, kanskje? Er det ting du ikkje har fortalt i hovudinnlegget, eller kom dette som lyn frå klar himmel? Kva relasjon har du til henne i utgangspunktet? 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Oj! Ein liten smule barnsleg, kanskje? Er det ting du ikkje har fortalt i hovudinnlegget, eller kom dette som lyn frå klar himmel? Kva relasjon har du til henne i utgangspunktet? vi er til vanlig gode venninner som har et sterkt forhold, kan dele alt osv. kom som lyn fra klar himmel egentlig kan i alle fall ikke komme på å ha sakt eller gjort noe som skulle være galt. spurte forleden dag om hun ville komme inn å se kjolen, ( hun har ikke sett den da jeg nettopp var hos agape å hentet den) men fikk aldri svar Anonymous poster hash: 47eb1...2b2
Gjest navnelapp Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Då virkar det nesten som om ho er inne i ein depresjon eller har andre personlege problem. Har dokke andre felles venninner som du kan snakke med, eller har ho ei søster du kan ta kontakt med?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Då virkar det nesten som om ho er inne i ein depresjon eller har andre personlege problem. Har dokke andre felles venninner som du kan snakke med, eller har ho ei søster du kan ta kontakt med? har pratet med felles venninne å hun skjønner heller ingenting. Føler liksom at jeg ikke har noen å dele denne spennende tiden med. Da min mor ikke engasjerer seg eller syns det er noe spesielt at jeg skal gifte meg (føler meg som familiens sorte får) Min bror har fått alt han peker på å de stiller opp no matter what. meg har de ikke besøkt på 12 mnd! Å nå som forloveren min tydeligvis ikke bryr seg så syns jeg alt bare er leit Anonymous poster hash: 47eb1...2b2
Gjest Adriane Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Har du spurt henne rett ut, om det er noe hun er fornærmet/skuffa/sur over? Det enkle er ofte det beste tenker jeg. Jeg tror jeg ville spurt henne om det er noe som plager henne for tiden, og om det er noe du kan gjøre for å hjelpe henne; og i samme slengen sagt at hvis det er jeg som har gjort/sagt/ikke gjort/ikke sagt et eller annet, så vær så snill å si i fra så vi kan skvære opp. Noe sånt. Jeg tenker også som Alt godt, at det kan hende hun har noen personlige problemer som gjør at hun oppfører seg som hun gjør. Problemer som ikke har noe med deg personlig å gjøre. Edit: Jeg ser du har skrevet samtidig som meg. At deres felles venninne heller ikke forstår noe trenger ikke bety annet enn at hun ikke har åpnet seg for noen om hva det nå enn er som evt plager henne. Endret 25. juni 2013 av Adriane
Gjest SweetSunshine Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 spurte forleden dag om hun ville komme inn å se kjolen, ( hun har ikke sett den da jeg nettopp var hos agape å hentet den) men fikk aldri svar Visste hun om at du har kjøpt kjolen på egenhånd? Kan være hun er fornærmet for det? At hun ønsket å være med på kjoleprøvingen.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Visste hun om at du har kjøpt kjolen på egenhånd? Kan være hun er fornærmet for det? At hun ønsket å være med på kjoleprøvingen. Hun avlyste da vi skulle av sted å kikke på kjole, å i og med det begynnte å bli knapt med tid måtte jeg dra alene. Noe hun var klar over. Anonymous poster hash: 47eb1...2b2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Har du spurt henne rett ut, om det er noe hun er fornærmet/skuffa/sur over? Det enkle er ofte det beste tenker jeg. Jeg tror jeg ville spurt henne om det er noe som plager henne for tiden, og om det er noe du kan gjøre for å hjelpe henne; og i samme slengen sagt at hvis det er jeg som har gjort/sagt/ikke gjort/ikke sagt et eller annet, så vær så snill å si i fra så vi kan skvære opp. Noe sånt. Jeg tenker også som Alt godt, at det kan hende hun har noen personlige problemer som gjør at hun oppfører seg som hun gjør. Problemer som ikke har noe med deg personlig å gjøre. Edit: Jeg ser du har skrevet samtidig som meg. At deres felles venninne heller ikke forstår noe trenger ikke bety annet enn at hun ikke har åpnet seg for noen om hva det nå enn er som evt plager henne. Litt vanskelig å spørre når hun ikke svarer kanskje? har tenkt at om ikke hun svarer så får jeg dra på spontan besøk i morgen. For dette er ikke normal oppførsel fra hennes side. Anonymous poster hash: 47eb1...2b2 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Hvis hun ikke gir deg noe svar på hvorfor hun ikke svarer så hadde jeg gitt beskjed om at du bytter forlover. Si at du stiller gjerne opp dersom hun har det vanskelig, men at noen andre kan steppe inn som forlover slik at ting blir ferdig til bryllupet. 4
Gjest Adriane Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Litt vanskelig å spørre når hun ikke svarer kanskje? har tenkt at om ikke hun svarer så får jeg dra på spontan besøk i morgen. For dette er ikke normal oppførsel fra hennes side. Anonymous poster hash: 47eb1...2b2 Hvis du sender en sms og spør, så har du iallfall prøvd. Da er det jo opp til henne selv om hun svarer, men da ser hun at du bryr deg om henne, og ikke bare vil snakke om bryllupsting?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Litt vanskelig å spørre når hun ikke svarer kanskje? har tenkt at om ikke hun svarer så får jeg dra på spontan besøk i morgen. For dette er ikke normal oppførsel fra hennes side. Anonymous poster hash: 47eb1...2b2 Jeg ville spurt en annen venninne om hun kunne være forlover og så hadde jeg gitt faen i hele kjerringa. Makan til barnslig oppførsel. Ok, kanskje så har hun en grunn til å være sur, men å bare nekte å ta telefonen og svare på på hva det er når hun faktisk er forloveren din er rett og slett dårlig. Anonymous poster hash: 84a47...0d0 5
Gjest navnelapp Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Jeg ville spurt en annen venninne om hun kunne være forlover og så hadde jeg gitt faen i hele kjerringa. Makan til barnslig oppførsel. Ok, kanskje så har hun en grunn til å være sur, men å bare nekte å ta telefonen og svare på på hva det er når hun faktisk er forloveren din er rett og slett dårlig. Anonymous poster hash: 84a47...0d0 Viss ho er klinisk deprimert er vel dette ein i overkant røff framgangsmåte. Viss dette er ei nær venninne ville eg fortalt henne at eg støttar henne uansett, og viss ho vil sleppe ansvaret med å vere forlovar så er det ok. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Er denne venninnen/forlover singel? Kanskje hun er sjalu og bitter? Anonymous poster hash: 9e72c...a73
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #16 Skrevet 26. juni 2013 Jøss.. Jeg hadde fortalt henne hva jeg synes, om at hvis du har gjort noe så er det vel bedre at hun sier hva det er så dere kan rydde opp i det. Hvis ikke hun vil det, så antar du at du må skaffe deg ny forlover da deres forhold ikke virker sterkt nok, iallefall fra hennes side, til å gjennomføre dette... Anonymous poster hash: fe515...89b 1
Gjest Adriane Skrevet 26. juni 2013 #18 Skrevet 26. juni 2013 Det lurer jeg også på. Har du fått fatt i henne?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #19 Skrevet 26. juni 2013 Det lurer jeg også på. Har du fått fatt i henne? Hvordan har det gått, ts? Jeg fikk omsider fatt i henne på telefon, å sa at jeg beklager om jeg har gjort noe feil, og at jeg gjerne ville vite hva det var slik at jeg kunne få ordnet opp, men fikk ikke noe svar. Hun vred det kjapt over på noe annet så tror hun sliter med noe selv uten at hun sa noe konkret. spurte om jeg hadde maset for mye om bryllupet, eller ikke inkludert henne nok. Alt var greit. Men fortsatt så syns jeg hele situasjonen er lei. Dette er jo en spennende tid å vi har bare 3 uker til bryllupet, så hvis hun skal være som dette disse tre ukene er det skikkelig ugreit. Samtidig har jeg ingen mulighet til å bytte forlover da jeg har ingen som kan steppe inn tror bare det ville gjort situasjonen enda verre. så tips mottas med takk. Lurte litt på å invitere henne med å ordne med massasje for oss begge eller noe slikt men er usikker om jeg bare presser meg på Anonymous poster hash: 47eb1...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #20 Skrevet 26. juni 2013 Er denne venninnen/forlover singel? Kanskje hun er sjalu og bitter? Anonymous poster hash: 9e72c...a73 hun er gift Anonymous poster hash: 47eb1...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå