Gå til innhold

Bordplasering.

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg ville satt de øverst på den miderste raden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isiselin skrev:

Vi blander familier selvfølgelig og tenker på at mitt søskenbarn med mann kunne gå godt sammen med et vennepar av oss og hans søskenbarn med kone og så videre. Så på den måten blander vi familier, men vi passer på at alle har minst en person de kjenner ved siden av seg eller rett over bordet. På den måten kommer ingen til å føle seg bortkommen og sjenert og rede til å dø av skrekk!

Så om jeg skjønner deg rett nå så har du ikke satt hans familie på hans side av bordet og din familie på din side av bordet?

Er det vanlig å blande slik?

Jeg har laget ett bordoppsett, men der har jeg plassert familiene våre separat på hver sin side av E`en om du skjønner?

Problemet mitt da er at min side av bordet ser ut til å bli mye lenger enn hans, så det er kansje en god idè å blande litt?

Skrevet
Isiselin skrev:

Så om jeg skjønner deg rett nå så har du ikke satt hans familie på hans side av bordet og din familie på din side av bordet?

Er det vanlig å blande slik?

Ja, jeg tror da det er vanlig å blande litt på familiene. Det er jo tross alt slik at to familier knyttes sammen til en... Det har i allefall vært slik i alle bryllup jeg har vært i.

Skrevet

Tror vi skal prøve å sette opp en ny bordplassering etter de prinsippene :-)

Vi har liksom overvekt av min side og våre venner er de vennene jeg brakte med meg inn i forholdet, så de skulle jo da eventuelt ha sittet på min side de også......

Nei, dette må vi gå gjennom en gang til.............. :klø:

Skrevet

Våre forlovere sitter ovenfor hverandre, øverst v/ brudeparet i den midtereste armen av E'en.

Vi velger å ikke splitte par, uansett hvem det måtte være.

Hvem av familiene som sitter hvor, det tar vi ikke så nøye. Setter sammen de vi vet kan gå sammen.

Vi har også flere gutter enn damer, og noen må derfor sitte ved siden av hverandre. Men de er gode kompiser, så det gjør nok ikke noe.

Vil at alle skal hygge seg, og ikke tenke på at folk skal bli bedre kjent. Håper jo selvsagt på sistnevnte også, men legger ikke opp til det om dere skjønner :wink:

Skrevet

Vi skal heller ikke splitte par, men vi har overvekt av single damer...........

Lullu kanskje vi skulle slått sammen våre bryllup siden du har overvekt av menn :hoho:

Vi skal heller ikke ha E - bord, men et langbord til brudeparet og dets foreldre og deretter skal vi ha 6-mannsbord nedover på hver side og de blir skråstilt slik at alle ser hovedbordet.

Skrevet
Vi skal heller ikke splitte par, men vi har overvekt av single damer...........

Lullu kanskje vi skulle slått sammen våre bryllup siden du har overvekt av menn :hoho:

:hoho: Ja, da hadde vi sikkert fått matchet en del nye par :hoho:

Skrevet

Du skal være mot andre som du vil at andre skal være mot deg

Lever litt etter den og vi ønsker ikke å bli splittet i bryllup. :wink:

Skrevet

Tror dere storebrødre (19 og 15 år) synes det er kjedelig å få sine småsøstre til bords (11 og 12) ?

Skrevet
Tror dere storebrødre (19 og 15 år) synes det er kjedelig å få sine småsøstre til bords (11 og 12) ?

Det spørst vel på alternativet..

I forhold til tanter ol, tror jeg det er vel så bra med søsken.. Men dersom alternativet var en flott venninne av deg, derimot.. :tunge1:

Skrevet
:ler: har veldig få single venninner, fler single kamerater så alternativet er tanter ja. :ler:
Skrevet
Hehe..Kjenner til den å gjøre alt annet enn man egentlig skulle!!

I mitt søsters bryllup hadde de E bord, og der satt forloverne rett ovenfor hverandre på midterste streken i E'en :-)

Slik skal vi også ha det..

Skrevet

Så lenge de slipper unna etter maten så må det da vel være greit... Han på 19 er jo såpass stor at han gjør det neppe noe for, men det er kanskje verre med han på 15... 15-åringer skjemmes over så mye rart...

Skrevet
det er kanskje verre med han på 15... 15-åringer skjemmes over så mye rart...

Som å sitte sammen med en tante for eksempel? Tror ikke søsken blir det spor "verre" der.. Og da er han i alle fall ikke sjenert og nervøs osv.

Skrevet

Ja, en tante blir nok enda verre... Jeg hadde plassert ham sammen med søsteren, jeg... Min lillebror på 16 får lillesøster på 15 til borddame så får de bare skjemmes en liten stund. De slipper løs til kaffen likevel. :)

Skrevet

Ja, de får vel holde ut noen timer. Vet at han på 19 ikke bryr seg, verre med han på 15 ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...