Gå til innhold

Adopsjon.

Anbefalte innlegg

Gjest Minki
Skrevet

Dette høres kanskje ut som ett merkelig spørsmål, men er det slik at man ikke kan få egne barn for at man skal være aktuell for å adoptere?

Eller er det "god nok grunn" at man heller ønsker å adoptere enn å få egne?

For de fleste adopsjonsider jeg har lest meg gjennom fremstår det nesten slik at det er mer eller mindre ett krav at man er ufrivillig barnløs.

De av dere som synes dette virker som ett tåpelig spørsmål, så er dette ett reelt spørsmål fra min side. Kommentarer som ikke henger på greip trenger ikke å bli postet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen land aksepterer at en har biologiske barn, andre steder kan en ikke ha barn fra før. Og noen land krever attest på at en ikke kan få biologiske barn.

Gjest Minki
Skrevet

Noen land aksepterer at en har biologiske barn, andre steder kan en ikke ha barn fra før. Og noen land krever attest på at en ikke kan få biologiske barn.

For min del så var det mer det at vi har ingen barn fra før, det er mere "frivillig barnløs" - som det så pent heter. Å heller ønske om å adoptere.

(Uansett hvordan man formulerer den formen for setning så er det vel noen som tar den feil.).

Gjest Minki
Skrevet

For min del så var det mer det at vi har ingen barn fra før, det er mere "frivillig barnløshet" for vår del. Å heller da ett ønske om å adoptere, fremfor å få biologiske barn.

(Uansett hvordan man formulerer denne typen ting så vil noen tolke og oppfatte dette feil..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...