Gå til innhold

hvor få tak i hel regndress

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

-altså ikke todelt, i str 80-86?

Anonymous poster hash: 8828b...08e

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Kjøpte til frøkna vår på barnas hus. Riktig nok ikke i år da, men for to år siden ;)

Gjest pysepusen
Skrevet

Det har de i hvert fall der de selger Reflex (f.eks. Barnas Hus eller Bare Barn).

Skrevet (endret)

Jeg har en fra Mee Too som ligner på denne. http://www.ellos.no/me-too-mini-kids/me-too-regndress/394560 og er svært fornøyd. Fin størrelse og virker behagelig å ha på. Kjøpte den forøvrig på et lite sente med butikker i Coop kjeden, men det er nok større sjanse for å finne den om du googler butikker som selger klær fra mee too om du vil se den i en fysisk butikk.

Har også sett hele regndresser på velassorterte sportsforettninger og muligens name it - butikker.

Edit: så nå at denne tålte mindre vannskåla enn den vi har, vår tåler en vannsøyle på 8000, så den er mer som denne, selv om mønsteret er forskjellig, jeg fikk nemlig vår til halv pris, fordi den var fjorårets modell eller kanskje litt eldre. . http://www.familiebutikken.no/regndress-metoo-lysebla.html

Endret av absinthia
Skrevet

Ludostore har også.

Skrevet

Vi har Ticket to heaven regndress. Den er riktignok kjøpt på en lokal barnebutikk.

De er veldig store i størrelsen. Så jenta mi på 1 1/2 som vanligvis bruker 80 / 86 i klær, bruker enda ticket dressen i 74!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte på en sportsbutikk om de hadde hel regndress, og fikk til svar "Nei, det ville jeg nå ALDRI tatt på barnet mitt! Tenk så tett det blir!" :nei:

Hva sier dere til det? For det første synes jeg hun svarte litt frekt, og for det andre skjønner jeg ikke helt hvorfor det blir mer tett enn todelt regnsett. :klo:

Anonymous poster hash: 7ab93...277
Gjest pysepusen
Skrevet (endret)

Jeg spurte på en sportsbutikk om de hadde hel regndress, og fikk til svar "Nei, det ville jeg nå ALDRI tatt på barnet mitt! Tenk så tett det blir!" :nei:

Hva sier dere til det? For det første synes jeg hun svarte litt frekt, og for det andre skjønner jeg ikke helt hvorfor det blir mer tett enn todelt regnsett. :klo:

Anonymous poster hash: 7ab93...277

Jeg har ikke merket noen forskjell på hel eller todelt dress. Eneste forskjellen er at han ikke blir våt når han legger på svøm i sølepyttene :ler: Endret av pysepusen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...