Avalon Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Nå har jeg gravd frem det gode gamle toasterjernet! Kom til å tenke på om noen her har noen smakfulle toasttips? - Krydder? - Pålegg? (sliter med å finne en skinke som faktisk smaker godt) - Oster? - Andre ting?
Adhara Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Krydderskinke av kalkun eller av svin er kjempegodt inni. Ellers synes jeg løksalt er knallgodt på det meste. Jarlsberg er favoritten min
Avalon Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2013 Ble bare mer sulten av disse tipsene Akkurat nå slang jeg på det jeg hadde i kjøleskapet, cheddar og pepperskinke. Fant ikke noe morsomt i krydderhyllen 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Ikke glem tomater. Og hvis du ønsker å skeie ut kan jeg anbefale peanøttsmør og sjokoladepålegg Anonymous poster hash: dc20b...745
Avalon Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2013 Ikke glem tomater. Og hvis du ønsker å skeie ut kan jeg anbefale peanøttsmør og sjokoladepålegg Anonymous poster hash: dc20b...745 Liker ikke tomater. Peanuttsmør og sjokoladepålegg????
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Nei da passer ikke det helt Ja peanøttsmør og sjokoladepålegg. Blir mer dessert da. Sånn snickers aktigAnonymous poster hash: dc20b...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå