Gjest Snart gal Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har ei kjærring som maser så innmari mye at jeg holder på å bli gal. Hun ringer meg ca. 5 ganger hver eneste dag, helt uten mål og mening. Har sagt til henne over flere år og utallige ganger at jeg blir sinnsyk av denne masingen, men det hjelper faen ikke. Er så ille at jeg faktisk vurderer å blokke henne på telefonen slik at hun bare får tak i meg via sms. Hvorfor får hun ikke inn i skolten at jeg holder på å bli gal av dette? Jeg er sur mot henne hver gang hun ringer på tull, men hun bare fortsetter, dag etter dag etter dag. ARGHHHHH
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 hvorfor ikke bare blokke henne, ikke hisse seg over det og unngå magesår?
Gjest anonym Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har ei kjærring som maser så innmari mye at jeg holder på å bli gal. Hun ringer meg ca. 5 ganger hver eneste dag, helt uten mål og mening. Har sagt til henne over flere år og utallige ganger at jeg blir sinnsyk av denne masingen, men det hjelper faen ikke. Er så ille at jeg faktisk vurderer å blokke henne på telefonen slik at hun bare får tak i meg via sms. Hvorfor får hun ikke inn i skolten at jeg holder på å bli gal av dette? Jeg er sur mot henne hver gang hun ringer på tull, men hun bare fortsetter, dag etter dag etter dag. ARGHHHHH Er hun kanskje forelska i deg? Men da har hun isåfall dårlige antenner... Hvorfor tar du telefonen? hvorfor svarer du henne? Hvis du ikke ønsker kontakt?
navnet Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Blokker henne. De fleste telefoner har en funksjon der du ikke vil få meldingene hennes heller. stalkers er plagsomt, prøv alt du kan for å kutte henne ut. 1
Gjest Snart gal Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Kom kanskje ikke tydelig nok frem at jeg er gift med henne
navnet Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Enkel løsning om det er kona di. innviter til telefonsex hver gang hun ringer. Onaner gjerne i telefonen til hun. Enten så får du et helt fantastisk boost i sexlivet eller så slutter hun å ringe så mye. Win win 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Kom kanskje ikke tydelig nok frem at jeg er gift med henne Stakkars henne.. Anonymous poster hash: f2551...662 1
Adhara Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Måtte le litt når du sa at du er gift med henne
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er kvinne, og hadde selv blitt gal vist min mann skulle ringt 5 ganger pr dag uten mål og mening!! Anonymous poster hash: 55891...946 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Kom kanskje ikke tydelig nok frem at jeg er gift med henne Are you freaking kidding me? Anonymous poster hash: 378d0...c37
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Jeg hadde også blitt gal hvis en mann hadde ringt så mye uten grunn. La være å ta telefonen når hun ringer. Svar utelukkende på sms.
Tidus Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Hvorfor i alle dager vil du være gift med noen som plager deg i årevis?
Gjest Snyltefluen Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Blokker henne, jo før jo heller. Hadde blitt gal selv om noen hadde ringt meg flere ganger hver eneste dag.
Gjest SweetSunshine Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Synes det er rart at kommunikasjonen mellom mann og kone er så klein, selv etter mange år. Hvis du har sagt klart ifra at det er for mye, så er jo dette noe hun må respektere.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Er 5 ganger så mye da? Er vel ikke sånn hver eneste dag.... Er vel ganske vanlig å snakke sammen 2 - 3 ganger på tlf hver dag vel.
Gjest Ozelot Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Jeg føler med deg .... vel, nå er ikke akkurat situasjonen min helt lik din, men lillesøstra mi ringer/blir ringt av kjæresten hundre ganger om dagen. Og hver gang de ringer hverandre, er det ingenting vettug å få ut av samtalen .... Bare tull og fjas hele greia
Gjest Heartbeat Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Måtte bare le litt. Men jeg skjønner deg. Har selv en som absolutt må ringe 2-3 ganger dagen og av og til så tar jeg ikke tlf
Gjest Snart gal Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Tar jeg ikke telefonen ringer hun om igjen etter ca. 15 min. Ofte kan hun ringe meg 10 - 15 ganger iløpet av en dag, men regner med det ligger på 5+ i snitt. Har vært slik i 15 år nå, fra jeg traff henne, alle vennene og arbeidskollegene mine mener hun er ufattelig masete, dem ler hver gang det ringer i telefonen min. Selv kaller hun meg en grinepeis, og mener hun må kunne ringe for å høre hvordan det går. Hver eneste gang hun begynner kl 06.30 på jobb, ringer hun først kl. 07.30 for å høre hvordan det går, så ringer hun 30 min senere, etter at barna har dratt på skolen for å høre om det gikk bra å få dem på skolen. Slik fortsetter det utover dagen. Er jo glad i henne og alt det der, men det blir for mye mas, og det sliter på humøret mitt. Er ikke spes morsomt å være avvisende mot henne hver gang hun ringer, føler meg litt slem da.
Missy1 Skrevet 25. juni 2013 #19 Skrevet 25. juni 2013 Å herremin... Jeg hadde blitt gal. Dere har vært gift i 15år? Dere bor vel sammen? Kan man ikke snakke sammen etter jobb da? Føler virkelig med deg, det må være utrolig slitsomt. Er hu hjemmeværende og kjeder seg mye eller?
Gjest Snart gal Skrevet 25. juni 2013 #20 Skrevet 25. juni 2013 Vi har vært sammen i 15år, gift i 5år. Vi bor sammen men jobber litt om en annen. Blir jo ikke så mye å snakke om etter jobb når man må kjedeprate med henne i telefonen hele dagen. Er utrolig slitsomt ja. Det verste er jo at hun ikke tar det til seg når jeg sier ifra, noe jeg gjør et par ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå