Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et ferskt forhold med en fantastisk mann. Før vi ble sammen holdt jeg på med en kompis av ham, jeg merket etterhvert at jeg ikke hadde følelser for ham likevel, men han ble forelsket i meg. Hoppet på en måte fra den ene til den andre, og derfor har vi prøvd å holde forholdet vårt skjult ihvertfall enn så lenge. Problemet er at løgnene bare bygger på seg og blir større og mer kompliserte. Jeg har vært så ærlig jeg bare kan hele veien, og han "eksen" vet at det er en ny i bildet, men ikke hvem. Han har spurt kjæresten min flere ganger om det er noe mellom oss, men han sier bare nei. Han tror det går bedre dess mer tid det går, og vil til og med ikke fortelle at ting har foregått hele tiden, men "endre" datoen for når vi ble sammen (evt Facebook og feiringer osv). Jeg føler at det for det første setter meg i et veldig dårlig lys at jeg da tilsynelatende skal ha hoppet fra eksen til "en ny" til kjæresten i løpet av to måneder, og i tillegg tror jeg det blir mye verre for ham å takle det om han finner ut at det har vært løgn hele veien enn om vi bare var ærlige. Kjæresten min sier hele tiden at han gleder seg sånn til vi kan bli offisielle,og alle kan få vite om oss.. Jeg forstår at han ikke vil såre/skuffe kompisen sin, men likevel..

Hva ville dere gjort? Hva kan jeg si til typen min?

Anonymous poster hash: bf0da...e21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke annet enn ei tøs og du skal ikke si noen ting til typen din!
Du skal bare glad for at han orket å ta inn kompisens sin eks.

Det du burde gjøre, er å snakke med eksen din. Ligge alle kortene på bordet og fortelle hele sannheten.

Så får det være opp til ham om han vil være venn med kompisen (og deg), eller ikke.

Og så.. Kan dere to fortelle verden sannheten, om dere ønsker det.

Anonymous poster hash: 37046...2e7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke se så mange smertefrie utveier her. Dere burde legge alle kortene på bordet, og så får dere bare ta det som kommer fra "eksen". Han kommer nok til å bli sint og såret, men dere har sveket han og gått bak ryggen hans så det er mer enn berettiget. Det eneste dere kan gjøre nå for å prøve å rette litt opp i det er å begynne å være helt ærlige.

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få presisere at jeg og han "eksen" holdt på i ca 2 mnd, vi var aldri sammen. Derfor eks i hermetegn. Skriver på tlf så blir mye rot

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få presisere at jeg og han "eksen" holdt på i ca 2 mnd, vi var aldri sammen. Derfor eks i hermetegn. Skriver på tlf så blir mye rot

Du eller dere, burde likevel være ærlig med ham.

Anonymous poster hash: 37046...2e7

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...