Gjest Hr. Brunstein Skrevet 15. april 2004 #21 Skrevet 15. april 2004 Kanskje om man bruker hvitløkspresse? Det gjør alltid jeg. Ellers har jeg den hersens løk lukten på fingrene i en dag og vel så det etterpå.
~Viva~ Skrevet 15. april 2004 #22 Skrevet 15. april 2004 Da må du mr brunstein forklare meg hvorfor det du synes det er intersant om jeg har sex 2 eller 15 ganger i uken eller om jeg tar på meg selv når jeg prøver å bli brun. Kanskje fordi han/andre som starter slike tråder ønsker å få vite hvorvidt de er normale/som andre på det aktuelle området...? Er ikke du interessert i å få vite om andre har lignende vaner som du har når det gjelder diverse ting? Ikke bare sex?
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #23 Skrevet 15. april 2004 Kanskje fordi han/andre som starter slike tråder ønsker å få vite hvorvidt de er normale/som andre på det aktuelle området...? Er ikke du interessert i å få vite om andre har lignende vaner som du har når det gjelder diverse ting? Ikke bare sex? Æhhhh, nei, og jeg ville iverfall ikke lagt inn en avstemming på det Jeg er snart 30 år og om jeg har sex 2 eller 20 ganger i uken så trenger jeg vel ikke gå rundt i nabolaget med utfyllingskjemaer for å finne ut om jeg er normal i forhold til de.
Irka Skrevet 15. april 2004 #24 Skrevet 15. april 2004 Hva med forslag til noen nye tråder her? "Tenker du sex hver gang du treffer svogeren din?" "Vasker du hendene dine hver gang etter at du har onanert?" "Fantaserer du om sex mens du har sex?"
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #25 Skrevet 15. april 2004 Hva med forslag til noen nye tråder her? "Tenker du sex hver gang du treffer svogeren din?" "Vasker du hendene dine hver gang etter at du har onanert?" "Fantaserer du om sex mens du har sex?" , spesielt den første
Mossa Skrevet 16. april 2004 #26 Skrevet 16. april 2004 Hva med forslag til noen nye tråder her? "Tenker du sex hver gang du treffer svogeren din?" "Vasker du hendene dine hver gang etter at du har onanert?" "Fantaserer du om sex mens du har sex?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå