Gå til innhold

Delt fra siden de fleste har sex Snikk snakk :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva pokkeren er det med alle disse avstemmningene :klø:

Skjønner ikke hvorfor noen er interest i hvor mange ganger vi onanerer i tannlegestolen :ler::wink: , i solarium etc.

merkelige greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva pokkeren er det med alle disse avstemmningene :klø:

Skjønner ikke hvorfor noen er interest i hvor mange ganger vi onanerer i tannlegestolen  :ler:  :wink: , i solarium etc.

merkelige greier.

Ja, ikke sant? Særlig ettersom trådstarteren "gjest" aldri bidrar med sine egne personlige utleveringer! :-x Om jeg har sex 3 eller 14 ganger pr. uke, hva så??? Kan det virkelig glede noen å vite det??? Eller er vi med i en landsomfattende undersøkelse av nordmenns sexvaner - uten å vite det?

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet

Kanskje dere som irriterer dere over disse spørsmålene skal heller gjøre slik:

1. La vær å lese dem.

2. Om dere tilfeldigvis skulle lese dem så telle til ti og gå over til et koselig tema som handler om fru Schnuppa Duppa som skal gifte seg med Mr. Herlig Dærlig og lurer på om brudebuketten skal ha gule eller knallgule blomster selv om det er midt i februar hun gifter seg.

Jeg vet ærlig talt ikke.....

:-)

Skrevet

Det er jo forskjell på å diskutere en avgjørelse man trenger innspill på (det er et diskusjonsforum, ikke sant? :wink: ) og på å slenge ut forespørsler om folk sitt sexliv, bare for ha lesestoff mens man sitter og napper seg i løken!

Vanligvis pleier jeg å hoppe over disse urteite undersøkelsene, men jeg forbeholder meg faktisk retten til å si min mening om dem!

Gjest Anonymous
Skrevet

1. La vær å lese dem.

2. Om dere tilfeldigvis skulle lese dem så telle til ti og gå over til et koselig tema som handler om fru Schnuppa Duppa som skal gifte seg med Mr. Herlig Dærlig og lurer på om brudebuketten skal ha gule eller knallgule blomster selv om det er midt i februar hun gifter seg.

Hvorfor i svarte mener du at siden jeg synes det er tåplig og ikke minst merkelig at mange gjester her inne legger ut disse avsteemingene- er jeg kun interest i bryllup :evil:

Ikek skal jeg gifte meg og jeg er nesten aldri på de sidene.

Hvis du hadde fulgt med litt så hadde du fått med deg at jeg er litt overalt- men jeg har vært her lenge nok til å skjønne at det er mange

" ikke så veldig oppegående personner" her inne som feks har en interesse å finne ut om jeg mastruberer i solariumet :roll:

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet

Men hvorfor føler du så voldsomt for å si ifra at spørsmål er merkelig og at det irriterer deg at Gjester ikke skriver om egne erfaringer?

Det er jo ikke sikkert at andre som er interessert eller nysgjerrig på ting som er spurt om har lyst å lese om alle som lar seg provosere om emnet heller?

Og misforstå meg rett så mente jeg ikke at du er kun interessert i bryllup. Det var bare et eksempel.

Og selvfølgelig så må folk få mene som man vil og skrive som man vil. Det er like mye din rett som Hr. Gjests rett?

Gjest GreenSky
Skrevet

1. La vær å lese dem.

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er jo forskjell på å diskutere en avgjørelse man trenger innspill på (det er et diskusjonsforum, ikke sant?  :wink: ) og på å slenge ut forespørsler om folk sitt sexliv, bare for ha lesestoff mens man sitter og napper seg i løken!

Det var da voldsomt så opptatt mange av dere er ift til det at menn (eller kvinner) napper seg i løken etter det dere skriver. Det er fordumsfullt for det første, og for det andre, hvorfor skulle det være så sinnsykt gale? Folk onanerer til mye rart og det er vanligvis ikke noe galt i det.

Hvis dere ikke ønsker at folk skal nappe seg her eller der til det dere skriver så må dere nesten la vær å skrive noe da. Menn er tenkendes til å nappe seg til det utroligste.

Det ble brukt avstemmingen om onani og solarium som eksempel på tåpelig spørsmål. Et spørsmål kun lagt ut for å få runkefyll. Vel ser man på avstemmingen så er det hele 38 ulike KG medlemmer som har tatt seg bryet med å stemme. Jeg er ikke helt sikker på hva det beviser, men noe beviser det ihvertfall. :-)

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet

Det var forresten meg som skrev innlegget over.....så det så. Glemte å fylle inn brukernavn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da må du mr brunstein forklare meg hvorfor det du synes det er intersant om jeg har sex 2 eller 15 ganger i uken eller om jeg tar på meg selv når jeg prøver å bli brun.

Ang det med og nappe seg i løken :ler: etter releativ lang kjøretid her inne så har jeg lest min del av de vi her inne kaller "runkeinnlegg" heretter omdøpt til løktråder :ler:

Skrevet
heretter omdøpt til løktråder :ler:

:hoho: Så har man gul løk, rød løk, sjalottlauk, hvitløk, vårløk og purreløk...

Skrevet
Gamle Alex skrev:  

heretter omdøpt til løktråder

:knis: :ler:

Skrevet

Løktråder... sinnsykt bra! :klappe::hoho:

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet

Løktråd..... :hoho:

Det må jeg huske. Kanskje det er på tide med en avstemming rundt løktråder? Hmmmmm....

Hva heter det forresten når jenter gjør DET...? Har dere noe ord for det og? Jeg har ikke fantasi til å komme på noe....

Skrevet

Hva heter det forresten når jenter gjør DET...? Har dere noe ord for det og? Jeg har ikke fantasi til å komme på noe....

Ligge på finger'n kalte ei venninne av meg det - syns det dekker bra :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Rulle på erten har jeg hørt :o :ler:

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet

:idesmil:

Hva med å nappe i løkringen??

Skrevet

Og for en lukt man får på fingrene da..

Spesiellt om det er hvitløk. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...