Gå til innhold

Jeg skal ta bukplastikk, han sier ingenting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har for mye hud på magen og plages med det..fordi det ikke er pent og det hemmer meg i sexlivet.

Så fortalte jeg samboeren min at jeg vil operer. Han sier ingenting, hverken at han forstår det eller at det trenger du ikke kjære fordi jeg elsker synet av deg uansett...f.eks.

Han kommenterte at om det var greit at han inne snakket med meg om dette, og jeg sa ja..det blir vel feil uansett hva du sier. Men gjør det egentlig det? Ved å ikke si noe sier han seg " enig i " operasjonen..?

Anonymous poster hash: cf71d...dc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har et poeng da. Det er en dødsfelle for mannfolk i slike situasjoner.

Sier han "go for it" så tardu det feil for da føler du deg "stygg"

Sier han "ikke gjørt det" så blir du oppgitt fordi du vil helst ha denne operasjonen, og vil han skal støtte deg.

• Liker 13
Gjest celine
Skrevet

Ved å ikke si noe, sier han seg enig i operasjonen.

Ved å støtte deg, sier han seg enig i at det er et behov for operasjon.

Ved å si at du ikke trenger bukplastikk, respekterer han ikke at du mener du trenger det.

Uansett hva han sier, kan det tolkes i gal retning, så kanskje ikke så rart han holder munn ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han har et poeng da. Det er en dødsfelle for mannfolk i slike situasjoner.

Sier han "go for it" så tardu det feil for da føler du deg "stygg"

Sier han "ikke gjørt det" så blir du oppgitt fordi du vil helst ha denne operasjonen, og vil han skal støtte deg.

Ts her: tror veldig at jeg ville hørt han si at han synes jeg er fin uansett :-/ men mistenker han for å ikke synes det så...

AnonymBruker
Skrevet

Ts her: tror veldig at jeg ville hørt han si at han synes jeg er fin uansett :-/ men mistenker han for å ikke synes det så...

Men du synes jo ikke det selv...

Anonymous poster hash: 70f73...d14

• Liker 2
Skrevet

Han prøver bare å trå varsomt ved å ikke ta en del av dette i det hele tatt.

Hva om han hadde sagt at han syns du var fin uansett. Jeg mistenker at du ikke hadde trodd på det alikevel...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men du synes jo ikke det selv...

Men det har jeg ALDRI fortalt han.

Skrevet

Det forteller du han ved å ville forandre på deg med kosmetisk kirugi

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men han forstår jo det når du vil ha operasjon? Ellers hadde du vel ikke villet ha operasjon?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ham godt, jeg. Han prøver bare å ikke tråkke på deg - og selv det mistolker du..
Hvis du vil at han skal fortelle deg at du er "fin uansett hva du gjør", så sier du det til ham. Kan hende han ikke sier det heller, fordi det òg kan tolkes feil om du virkelig "vil" tolke det feil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det forteller du han ved å ville forandre på deg med kosmetisk kirugi

Kunne spurt hva han foretrakk: stygg mage eller svært arr..?

Skrevet

tror ikke du blir fornøyd uansett jeg...

AnonymBruker
Skrevet

tror ikke du blir fornøyd uansett jeg...

Så da priser jeg meg lykkelig for at han viser null interesse for dette? Kanskje riktig det, selv om der føles veldig rart..

Skrevet

Så da priser jeg meg lykkelig for at han viser null interesse for dette? Kanskje riktig det, selv om der føles veldig rart..

Syns du skal gjøre det du føler er best for din kropp jeg. De fleste appelerer til selvsikkerhet. Og hvis han ser du føler deg fin, så blir du automatisk finere i hans øyne, selvom han liker deg som du er.

AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal gjøre det du føler er best for din kropp jeg. De fleste appelerer til selvsikkerhet. Og hvis han ser du føler deg fin, så blir du automatisk finere i hans øyne, selvom han liker deg som du er.

Som nevnt; jeg har aldri gitt uttrykk for at jeg mistrives naken og i visse posisjoner i senga..tenker at han aldri har trodd at jeg har kompleks for magen. Er vel typisk for oss damer å klage på ditt og datt når det kommer til kroppen vår, men jeg har aldri klaget eller antydet noe som helst.

Gjest Eurodice
Skrevet

Han synes sikkert du er fin som du er, men hvis han sier det med rene ord, vil du droppe operasjon da og heller plages med den overflødige huden?

AnonymBruker
Skrevet

Han synes sikkert du er fin som du er, men hvis han sier det med rene ord, vil du droppe operasjon da og heller plages med den overflødige huden?

Antagelig ikke. Men ville gjerne ha hørt han si det uansett, han som er så opptatt av kropp og fine damer. Mulig jeg ikke hadde følt et så stort behov for å operere om jeg hadde hatt en annen type, en som sa jeg var nydelig naken..fordi jeg er hans..der har aldri kjæresten min sagt..

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hvorfor skulle det bli et svært arr? Har du gjort dette selv, kanskje, og vært uheldig? Hvis huden danner keloider, kan et arr bli stygt, men det gjelder alle slags arr.

Endret av Arabella
Gjest Eurodice
Skrevet

Antagelig ikke. Men ville gjerne ha hørt han si det uansett, han som er så opptatt av kropp og fine damer. Mulig jeg ikke hadde følt et så stort behov for å operere om jeg hadde hatt en annen type, en som sa jeg var nydelig naken..fordi jeg er hans..der har aldri kjæresten min sagt..

Det er mange menn som føler seg ukomfortable med å gi direkte komplimenter og ros til sin partner. Det behøver ikke å bety at han ikke bryr seg om deg, noe jeg synes ligger under det du skriver. Hvordan er han ellers? Har dere det bra sammen i hverdagen?

Skrevet

Er det du TS som har klaget før over at kjæresten din ikke synes du er tilstrekkelig "fast i fisken"?

Hvis ja, så se mitt forrige råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...