Gjest lurerfælt Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg forstår at svaret nok ikke ligger her på KG, men synes det hadde vært fint med noen synspunkter. Og ja, jeg blir oversett- veldig også.. Vi har vært kollegaer siden i fjor høst. Vi begynte å flørte nå i vår, mye sms,lange deilige blikk, intern kommunikasjon, snakket mye på jobb-tok pauser sammen osv, men ingen visste at vi hadde kontakt utenom jobb. Vi innledet et seksuellt forhold som varte i 3 uker. Mye og god sex. Fortsatt ingen på jobb som visste noe. Så tok det slutt. Første gang var det jeg som trakk meg da det ble litt for intenst, ombestemte meg igjen etter 2 dager Så han et par uker senere. Og ingen dårlige følelser fra min side. Kunne sikkert tenkt meg mer sex, men ingen dårlige takter fra meg. Eneste jeg ønsker er et normalt forhold til denne fyren igjen, men det er vanskelig. Han er stiv som en stokk, ser ikke på meg, kan til nød svare på en sms. Og jeg tenker, hva er det som foregår oppi det hodet? Jeg har prøvd å snakke med han om at jeg veldig gjerne skulle hatt det som det var før, at vi kan snakke sammen uten at han ser ut som om han holder på å dø Vi har da delt noe fint og man behøver jo ikke å mislike en person man er "ferdig" med. Men han later som om han ikke skjønner hva jeg mener, neida han er seg selv han.. Synes det er så synd at det ble en slik avslutning, spesiellt siden vi ser hverandre hver dag. Mitt spørsmål: er det slik at menn tenker at det ikke er noe vits i å legge "godsida" til når man har vært der? Eller er det vanskelig å oppføre seg normalt sammen med en du har hatt sex med? Satser på at det med tiden vil det bli bedre, han er jo litt yngre så kan jo være at alderen har sitt å si på oppførselen
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Synes ikke det er så rart jeg. Hvis jeg bare hadde hatt sex med en person jeg ikke hadde hatt ett langvarig forhold til hadde jeg også reservert meg fra vedkommende. Akkurat sånn er jeg med ekser jeg ikke vil ha noe med å gjøre også, av div årsaker.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Han er 23. Tenker du flauhet over at vi har hatt sex eller at han er flau over å ha hatt sex med meg? Hehe, nei, ikke vet jeg og siden han sier at han oppfører seg helt normalt så skjønner jeg at jeg bare må la det ligge. Men skjønner allikevel ikke helt grunnen.... Hadde det kun skjedd en gang, så hadde jeg skjønt det.. Anger osv, men det var jo ikke slik. *TS*
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Synes ikke det er så rart jeg. Hvis jeg bare hadde hatt sex med en person jeg ikke hadde hatt ett langvarig forhold til hadde jeg også reservert meg fra vedkommende. Akkurat sånn er jeg med ekser jeg ikke vil ha noe med å gjøre også, av div årsaker. Hvorfor ville du ha reservert deg? Hadde du følt deg ille til mote? Man blir jo kjent med hverandre, utvikler nære følelser og er intime. Det er jo ikke bare sex. *TS*
Lena V. Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 en til god grunn for hvorfor man skal ikke ha forhold med noen på jobb 6
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 en til god grunn for hvorfor man skal ikke ha forhold med noen på jobb Det er jeg helt enig i og det morsomme er at vi snakket mye om hvordan det kunne bli hvis/når det ikke var noe mer osv. Og det var ikke slik som dette Mest glad for at vi klarte å holde det skjult for resten av jobben. Nå er dt bare jeg som må gå igjennom det og siden jeg falt for fristelsen, må jeg vel bare ta konsekvensene også.. *TS*
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Hvorfor ville du ha reservert deg? Hadde du følt deg ille til mote? Man blir jo kjent med hverandre, utvikler nære følelser og er intime. Det er jo ikke bare sex. *TS* Ja, akkurat der og da er man intime. Men etterpå, når man ikke har ett fast forhold så blir det jo ikke noe mer. Blir litt merkelig setting det å være intime, men egentlig ikke være det. Om du skjønner. Jeg har i alle fall ingen gode følelser for noen jeg har hatt en sånn relasjon til.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Enig med gjesten 16:51 i hvordan jeg ville tenkt. Ellers er det jo også sånn at man kanskje ikke vet helt hvordan den andre tenker om ting etterpå, man tror kanskje man må være mer avvisende enn det som egentlig er nødvendig, eller man har behov for å være litt streng med seg selv for å ikke falle for fristelsen igjen. Vanskelig å si hva som er tilfelle i akkurat deres eksempel, men jeg synes det er forståelig nok at ikke alt blir helt som før selv om det hverken er romantiske eller seksuelle følelser igjen der. Jeg synes en bør kunne hilse på folk en har hatt sex med, og ha profesjonelle relasjoner (MEN det er jo også en god grunn for at man i utgangspunktet ikke bør ha sex med kolleger), men å kunne omgåes på samme måte som før er nok litt mye å forvente. Anonymous poster hash: 37cc1...901
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Ja, akkurat der og da er man intime. Men etterpå, når man ikke har ett fast forhold så blir det jo ikke noe mer. Blir litt merkelig setting det å være intime, men egentlig ikke være det. Om du skjønner. Jeg har i alle fall ingen gode følelser for noen jeg har hatt en sånn relasjon til. Ja,ser poenget ditt. Samtidig så var det følelser mellom oss.Og jeg er sikker på at han også følte på dem. Men ja, en rar setting. Vi oppførte oss som kjærester, men var det ikke på en måte.. Jeg er ikke den som bare jumper oppi køya fordi en fyr blunker til meg. Er ikke sexfiksert. Og ihvertfall ikke med en kollega! Men det føles litt sånn nå at det som var fint har blitt til noe dårlig. Og det synes jeg er leit.*TS*
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Enig med gjesten 16:51 i hvordan jeg ville tenkt. Ellers er det jo også sånn at man kanskje ikke vet helt hvordan den andre tenker om ting etterpå, man tror kanskje man må være mer avvisende enn det som egentlig er nødvendig, eller man har behov for å være litt streng med seg selv for å ikke falle for fristelsen igjen. Vanskelig å si hva som er tilfelle i akkurat deres eksempel, men jeg synes det er forståelig nok at ikke alt blir helt som før selv om det hverken er romantiske eller seksuelle følelser igjen der. Jeg synes en bør kunne hilse på folk en har hatt sex med, og ha profesjonelle relasjoner (MEN det er jo også en god grunn for at man i utgangspunktet ikke bør ha sex med kolleger), men å kunne omgåes på samme måte som før er nok litt mye å forvente. Anonymous poster hash: 37cc1...901 Mulig det er jeg som forventer og tenker for mye, og må vel bare ta tiden til hjelp. Og jeg skjønner jo at det ikke blir slik som når vi holdt på, men at det blir en litt mer naturlig tone mellom oss, håper jeg på. Bare litt rart å bli sendt ut i kulden på den måten. Jeg liker jo fyren, det har ikke forandret seg selv om vi hadde en flørt sammen som inneholdt sex. Og ja, har selv alltid sagt at kolleger er no go,så plutselig sitter man midt i det...*TS*
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Selv overser jeg alle jeg har ligget med. Jeg vil tro kollegaen din gjøre det av samme grunn. Når et fjell et besteget, er det ikke så moro å bestige det samme fjellet igjen. Dette gjelder forøvrig og med kjæresteforhold jeg har hatt. Etter jeg har ligget med dem én gang, prøver jeg å ignorere dem mest mulig. Og det blir mas. Men det er vel og indirekte slik kvinner vil ha det, når mannen ikke er så frempå. Også har det holdt slik en stund, inntil jeg gikk lei av maset. Så var det ut på tur igjen, for å finne nye fjell å bestige. Anonymous poster hash: 4a265...7f7
smilo Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Jeg tror han har fått følelser for TS og holder avstand for å inngå å vise dette. 2
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Selv overser jeg alle jeg har ligget med. Jeg vil tro kollegaen din gjøre det av samme grunn. Når et fjell et besteget, er det ikke så moro å bestige det samme fjellet igjen. Dette gjelder forøvrig og med kjæresteforhold jeg har hatt. Etter jeg har ligget med dem én gang, prøver jeg å ignorere dem mest mulig. Og det blir mas. Men det er vel og indirekte slik kvinner vil ha det, når mannen ikke er så frempå. Også har det holdt slik en stund, inntil jeg gikk lei av maset. Så var det ut på tur igjen, for å finne nye fjell å bestige. Anonymous poster hash: 4a265...7f7 Hehe,skikkelig fjellklatrer du Det er bare så synd at dere er så utrolig frempå og sjarmerende når dere er i planleggingsfasen av et nytt fjell å bestige... *TS*
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Mulig det er jeg som forventer og tenker for mye, og må vel bare ta tiden til hjelp. Og jeg skjønner jo at det ikke blir slik som når vi holdt på, men at det blir en litt mer naturlig tone mellom oss, håper jeg på. Bare litt rart å bli sendt ut i kulden på den måten. Jeg liker jo fyren, det har ikke forandret seg selv om vi hadde en flørt sammen som inneholdt sex. Og ja, har selv alltid sagt at kolleger er no go,så plutselig sitter man midt i det...*TS* Bare som en trøst, så har jeg også hatt forhold til en kollega en gang i tiden, og kunne sikkert gått i fella igjen Han jeg jobbet med og jeg hadde forsåvidt et greit forhold etter affæren også (og den var mer langvarig og mer seriøs for min del i hvert fall, enn deres). Men jeg tror altså ikke du kan forvente at ting skal være akkurat som før. Kanskje han har følelser, kanskje han holder på å involvere seg med en ny dame og trenger å holde avstand pga det, kanskje han tror han må være den avvisende osv. Jeg tror også at ting kan være enklere om man "bare" har hatt sex en gang eller to, enn om det kanskje har vært mer følelser involvert. Ellers er det nå sånn at folk har veldig forskjellige holdninger og forestillinger på det området.. Anonymous poster hash: 37cc1...901
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Jeg tror han har fått følelser for TS og holder avstand for å inngå å vise dette. Jeg vet ikke, eller jeg vet han hadde følelser for meg og jeg for han. Kanskje er det for å beskytte seg selv.. Det hadde ihvertfall vært mer forståelig enn at han plutselig bare misliker meg så mye at han ikke klarer å se på meg engang..*TS*
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Bare som en trøst, så har jeg også hatt forhold til en kollega en gang i tiden, og kunne sikkert gått i fella igjen Han jeg jobbet med og jeg hadde forsåvidt et greit forhold etter affæren også (og den var mer langvarig og mer seriøs for min del i hvert fall, enn deres). Men jeg tror altså ikke du kan forvente at ting skal være akkurat som før. Kanskje han har følelser, kanskje han holder på å involvere seg med en ny dame og trenger å holde avstand pga det, kanskje han tror han må være den avvisende osv. Jeg tror også at ting kan være enklere om man "bare" har hatt sex en gang eller to, enn om det kanskje har vært mer følelser involvert. Ellers er det nå sånn at folk har veldig forskjellige holdninger og forestillinger på det området.. Anonymous poster hash: 37cc1...901 Ja, det er sant det. Ser jo at jeg, utifra den dialogen han og jeg har hatt de siste månedene, har tenkt at vi har delt noe spesiellt, og derfor er forundret over hans oppførsel nå. Men jeg kan jo ikke diktere hvordan han skal oppføre seg, så jeg bare fortsetter å være mot han som jeg er mot mine andre kolleger. Hilser og smiler, litt smalltalk og tenker at en eller annen gang vil den anspente holdningen hans slippe taket
Tidus Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Hvis du vet at han hadde følelser for deg, så kan det være at han har møtt noen andre også. Det er bare en teori, men.. Jeg ville reservert meg mye mot ei knullevenninne jeg hadde hatt litt følelser for hvis jeg møtte ei ny.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #19 Skrevet 25. juni 2013 Jeg hadde hatt store problemer med å omgås en tidligere pulevenn på jobb, så jeg hadde også blitt stiv som en stokk. Det er noe med å blande de to sfærene (jobb og sexliv) som ikke funker for meg i det hele tatt. Anonymous poster hash: c3fae...9ce 1
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #20 Skrevet 25. juni 2013 Hvis du vet at han hadde følelser for deg, så kan det være at han har møtt noen andre også. Det er bare en teori, men.. Jeg ville reservert meg mye mot ei knullevenninne jeg hadde hatt litt følelser for hvis jeg møtte ei ny. Den ser jeg! Det hadde jeg også gjort. Godt mulig det er det som har skjedd, selv om jeg tenker at det kunne han jo bare ha sagt... *TS*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå