Gå til innhold

Kreta eller Tyrkia i oktober?

Anbefalte innlegg

Skal ut på tur i høstferien ( begynnelsen av oktober). Valget står mellom Kreta og Tyrkia (Antalyaomr.). Har vært begge steder tidligere, men aldri så sent på året. Hva er det mest værsikre valget?

Vet at det nok er lurere å reise til f.eks. Kypros eller GC,men det er ikke noe alternativ siden det ikke er avganger som passer med våre fridager.....

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/753665-kreta-eller-tyrkia-i-oktober/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var på Kreta(Chania) første uken i oktober i fjor og været var kjempebra. Opp mot 30 gr på dagtid, lite vind(hvertfall der vi bodde) og god temperatur i sjøen. Litt kjølig sent på kveld, men ikke sånn at man frøs.

Hadde noen få regndråper en morgen, men var ikke mange minuttene før solen var framme igjen.

Snakket med flere som sa at det var bedre vær enn vanlig på den tiden, så kan godt hende vi bare var veldig heldige.

Anonymous poster hash: 01d96...306

"

Selføleglig Hellas.Tyrkia er virkelig et skitten og ufint land. Skjønner ikke at folk drar dit frivillig. Hold deg unna!"

Nevnte vel i innlegget ovenfor at jeg har vært begge steder tidligere......Faktisk mange ganger......Selv om jeg liker Hellas bedre enn Tyrkia vil jeg ikke kalle Tyrkia skittent eller ufint. Ba om råd angående været, ikke noe annet!

Endret av visemor

Selføleglig Hellas.Tyrkia er virkelig et skitten og ufint land. Skjønner ikke at folk drar dit frivillig. Hold deg unna!

Anonymous poster hash: 8f7d6...452

Synes da igrunn Kreta er mer skittent enn Tyrkia siden man på Kreta må kaste dopapiret i søppelbøtten..

Elsker Tyrkia jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...