Gjest Ts Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Hei.. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men føler jeg bare må få det ut. Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 2 år, og det går relativt bra. Men, i det siste så har det vært så mye diskusjoner og dårlig stemning. Vet egentlig ikke hvorfor, kanskje det er meg? Kanskje jeg er lei av oss? Hvordan vet man egentlig om man har de samme følelsene enda? Uff... er så usikker på om jeg egentlig orker dette lenger.. Jeg elsker han jo, men kanskje "Love wasen't enough?" Vi er jo begge ganske unge, 20 år.. Men jeg kunne faktisk se en framtid med han, men nå vet jeg ikke lenger.....
Gjest navnelapp Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Du er veldig ung, då. Eg er sjeleglad for at eg no ikkje er saman med han som eg var saman med då eg var 20 år. Kva er det å elske ein person? Kva er du villig til å legge ned av arbeid for å bli i forholdet? Kvar er dokke ift jobb og utdanning? Du har nesten ikkje byrja livet enno. Det er utruleg mykje som skal skje med deg dei neste ti åra. Du kjem til å vere ein annleis person når du er 30 enn slik du er no.
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Prøv å snakke med ham om det. Ofte er det slik at når den første forelskelsen ikke er der lenger så kommer konfliktene. Det er først da man merker ulikhetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå