AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Del Skrevet 25. juni 2013 Hva ser sensor etter? Hva kan man stryke på? Hvilke feil kan man ha men likevel bestå? Hva er viktigst å huske på? Og hvilke spørsmål bør jeg lese på til sikkerhetsspørsmålet, er det noen sider der det står spørsmål og svar? Er så sinnsykt nervøs!!! Anonymous poster hash: 7a324...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 25. juni 2013 #2 Del Skrevet 25. juni 2013 http://www.forerkortet.no/Erik/sikkerhetskontrollB.pdf Sensor ser etter om du er en trygg og forsvarlig sjåfør.Vær nøye på å holde fartsgrensa,overhold vikeplikten din,ikke kjøre på rødt lys og ikke slurv med blinklys.Og gjør du en feil så gjør sensor oppmerksom på at du er klar over dine feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Del Skrevet 25. juni 2013 Tusen takk for svar! Og takk for link! Hjelper masse. Er det noen som vet om rygging teller masse? Har ganske store problemer med å rygge mellom to biler, og generelt rygging.. Ganske flaut å si det, men jeg vet ofte ikke hvilken vei jeg skal svinge på rattet, ser ikke logikken i det. Anonymous poster hash: 7a324...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 25. juni 2013 #4 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Rygging er vel ikke noe sensor legger vekt på (98% sikker), samme gjelder vel ved lukeparkering. Det jeg ville vært obs på er fotgjengerfelt.. + alt det Blomst83 sa. Endret 25. juni 2013 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 25. juni 2013 #5 Del Skrevet 25. juni 2013 Ang rygging så får du beskjed om å rygge på plass når du kommer tilbake til trafikkstasjonen,så da får du være litt strategisk å se deg ut en plass hvor du slipper å måtte lukeparkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horsepower Skrevet 25. juni 2013 #6 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Vær flink til å bruke blikket ditt. Se deg godt for når du kjører ut av kryss, forbi gangfelt, inn i rundkjøringer osv, og sjekke blindsonen! Endret 25. juni 2013 av Horsepower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Del Skrevet 25. juni 2013 Tusen takk for alle tips! Skal ta det til meg. Anonymous poster hash: 7a324...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå