Gå til innhold

Oppkjøring neste uke!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ser sensor etter? Hva kan man stryke på? Hvilke feil kan man ha men likevel bestå? Hva er viktigst å huske på? Og hvilke spørsmål bør jeg lese på til sikkerhetsspørsmålet, er det noen sider der det står spørsmål og svar? :)

Er så sinnsykt nervøs!!!

Anonymous poster hash: 7a324...f5a
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

http://www.forerkortet.no/Erik/sikkerhetskontrollB.pdf

Sensor ser etter om du er en trygg og forsvarlig sjåfør.Vær nøye på å holde fartsgrensa,overhold vikeplikten din,ikke kjøre på rødt lys og ikke slurv med blinklys.Og gjør du en feil så gjør sensor oppmerksom på at du er klar over dine feil.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Og takk for link! Hjelper masse.

Er det noen som vet om rygging teller masse? Har ganske store problemer med å rygge mellom to biler, og generelt rygging.. Ganske flaut å si det, men jeg vet ofte ikke hvilken vei jeg skal svinge på rattet, ser ikke logikken i det. :(

Skrevet (endret)

Rygging er vel ikke noe sensor legger vekt på (98% sikker), samme gjelder vel ved lukeparkering.

Det jeg ville vært obs på er fotgjengerfelt.. + alt det Blomst83 sa.

Endret av -Leon-
Gjest Blomst83
Skrevet

Ang rygging så får du beskjed om å rygge på plass når du kommer tilbake til trafikkstasjonen,så da får du være litt strategisk å se deg ut en plass hvor du slipper å måtte lukeparkere ;)

Skrevet (endret)

Vær flink til å bruke blikket ditt. Se deg godt for når du kjører ut av kryss, forbi gangfelt, inn i rundkjøringer osv, og sjekke blindsonen!

Endret av Horsepower
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle tips! Skal ta det til meg. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...