LaToya Skrevet 14. april 2004 #1 Skrevet 14. april 2004 Hva skal til for at man er god i senga ? Om man tar utgangspunkt i en gjennomsnittsmann og dame. Hva gjør at den ene oppleves som god og den andre som middels ? Jeg mener at det har med følelser å gjøre, begjær, spenning, kjærlighet, forelskelse, erotikk, rett kjemi personene i mellom osv . Grunnen til at jeg spør er hva er vitsen med spørsmål som : er hun god i senga osv ?
Gjest Moonshadow Skrevet 14. april 2004 #2 Skrevet 14. april 2004 Tror det har mye å gjøre med kjemien mellom to personer også jeg da... Hvordan to "passer" sammen. Pluss at jeg synes det er teit å snakke om det å være god i senga når det gjelder ons i fylla, for da er det jo som regel ikke så veldig bra da.
Sandman Skrevet 14. april 2004 #3 Skrevet 14. april 2004 En kvinne med en viss erfaring, og som er trygg på sin partner, seg selv, og sin seksualitet, har gjerne en "adferd" i senga, som gjør at hun kan betegnes som "god i senga". Det samme gjelder vel for menn. Men forelskelse og sterke følelser hos partneren, vil ofte eliminere noe av kravet til at den andre skal være så forbannet "god". Da rekker det lenge med nærhet, og "tilstedeværelse".
Gjest GreenSky Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Selv føler meg ofte klumsete og sånn. Ikke helt bra, sikkert. Men så lenge en viser omtanke for partneren, og gjør sitt for at han/hun skal ha det godt, blir det som regel bra. :-) Liker foresten ikke betegnelsene "god", "dårlig", osv, for det er så mye mer en det. Synes jeg. :-)
Gjest glamourgirl Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 ... for meg er en som er god i senga trygg på egen seksualitet. En som tar meg med storm, og som tenner så sinnsykt på meg at han bare ikke kan holde seg unna, og som jeg tenner like mye på. En som tar seg til rette, tar kontroll, og som jeg kan gjøre det samme med. En som lar meg få lov til å utforske egen seksualitet, og gir like mye som han får, og tar like mye som han gir. En som syns jeg er like bra uansett form eller dag, og som jeg tenner på om han har morgentryne eller pulesveis om han er nydusja eller svett, en som jeg vil ha med hele meg, alltid. Det er en som er god i senga
Suzy Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 En som er god i senga er en som lytter med hele kroppen - tar seg tid til å finne ut hva som er godt og som vil leke...
Gjest GreenSky Skrevet 14. april 2004 #7 Skrevet 14. april 2004 En som er god i senga er en som lytter med hele kroppen - tar seg tid til å finne ut hva som er godt og som vil leke... Leking er viktig!
la Flaca Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Det er mange måter å være god i senga på. Mannen min er hensynsfull, lidenskapelig og oppfinnsom i senga, og derfor en god elsker. Andre ganger kan det gå mer på "redskapen".
Donnie Darko Skrevet 14. april 2004 #10 Skrevet 14. april 2004 Jeg bare peiser på til det går for meg.. Det tar som regel bare underkant av to minutter så da kan jeg sette meg forran pc'n igjen og fortsette diskusjoner på nettet.. Det funker bra for meg det.
Gjest Phair Skrevet 14. april 2004 #11 Skrevet 14. april 2004 Jeg bare peiser på til det går for meg.. Det tar som regel bare underkant av to minutter så da kan jeg sette meg forran pc'n igjen og fortsette diskusjoner på nettet.. Det funker bra for meg det. Hehe, sjarmernde det da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå