Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånn passe med "venner", jeg setter venner i hermetegn fordi jeg føler mer og mer at dette er bekjente og partyvenner enn ekte venner. Jeg føler rett og slett at ingen av de er nære og at de ikke gir meg noe særlig.. Vi er liksom bare ikke helt på nett. Jeg har en fantastisk samboer som jeg virkelig er helt på nett med, men savner ekte, gode venner! Venner jeg kan henge med og gjøre masse gøy med, eller bare henge sammen uten å egentlig gjøre noen ting uten at det blir pinlig stillhet eller at man må lete etter noe å snakke om. Åh, som jeg ønsker meg et par slik venner :)

Anonymous poster hash: 099c3...056
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde vel kanskje lagt til.. Noen som har det på samme måte?

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hvor i landet holder du til?

Anonymous poster hash: dcc62...1a5

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hvor i landet holder du til?

Anonymous poster hash: dcc62...1a5

AnonymBruker
Skrevet

Oslo :)

TS

Gjest Kjærleik
Skrevet

PM gjerne meg :) Kjente meg veldig igjen i det du skrev. Hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

Burde vel kanskje lagt til.. Noen som har det på samme måte? Anonymous poster hash: 099c3...056

Ja, har det på samme måte :) Savner noen jeg kan tenke høyt med, ikke bare kommunisere overfladisk. Lurer på hvor man kan treffe noen nye venner. Kanskje melder jeg meg på noen kurs etc, kanskje manfinner andre med felles interesser.

Anonymous poster hash: 1ff30...975

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen.. Mitt problem er at jeg har en venn her, en bekjent der, en venninne som det er lenge siden jeg har sett osv, og ingen av de er i samme gjeng. Så jeg har på en måte ingen "faste" venner.. Veldig leit synes jeg. Og i tillegg har jeg mistet kontakt med mange av de.

Mitt tips til deg er å invitere til kos, gjerne hjemme hos deg. Du kan invitiere en og en eller et par stykker. Forsøk å gjøre det til en gjevnlig greie.

Anonymous poster hash: 07c31...fa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...