AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Ville du ha fortalt dette til dama di? Jeg er en forholdsvis attraktiv mann og opplever av og til litt overraskende episoder som er litt vanskelige å fortelle til min kjære. Jeg er i et samboerforhold som har vart i over 10 år og jeg elsker min samboer og ønsker ikke å oppføre meg slik at hun har grunn til å bli sjalu. Vi har også et par barn sammen. Episode 1. Var på en stor musikkfestival hvor jeg ble stående litt alene foran scenen og digge musikk. Så kom det en dame bort og vi var begge i godt humør og stod der og digget litt sammen. Jeg la amen om henne og vi vugget sammen til god musikk slik man gjerne gjør på slike festivaler. Jeg ble jo litt kåt av dette og fikk ståpikk og plutselig merket jeg at hun hadde hånden nedi buksa mi. Det var veldig pirrende og jeg kunne godt tenkt meg å vært med på leken, men fikk revet meg løs og trukket meg unna. Hvis jeg bare hadde fulgt mine instinkter kunne jeg godt tenkt meg å ta henne med i buskene og hatt oss litt, men pga at jeg er i et forhold var dette helt utenkelig for meg. Episode 2 Jeg var på en venners-venner-fest og snakket en god del med en dame i løpet av kvelden. Samboeren min var på samme festen, men gikk hjem litt tidlig pga at hun ikke var i form. Utpå kvelden ble det dans og jeg danset litt (som naturlig var) med henne som jeg hadde snakka med tidligere. Hun hadde tydeligvis blitt litt betatt av meg og vi danset litt tettere enn det jeg pleier å gjøre med damer jeg ikke kjenner. Litt beruset var vi jo også. Plutselig kysser hun meg rett på munnen. Jeg fikk dratt meg bort ganske kjapt, men opplevde også her at dette var pirrende selv om det var helt forkastelig med tanke på at jeg har en samboer. Har fantasert litt rundt begge disse episodene og tenkt på hva de kunne ført til. Spennende, erotiske eventyr på den ene siden og forferdelig oppvask med risiko for å miste min kjære hvis jeg hadde latt meg rive med. Jeg pleier å snakke med samboeren min om det meste, selv ting som er vanskelig, men disse episodene har jeg ikke klart å få meg til å nevne for henne. Tror hun ville satt pris på min ærlighet hvis jeg hadde fortalt det, men hun ville sikkert blitt litt sjalu og lei seg. Grunnen til at jeg syns det er vanskelig å snakke om det er at jeg kjente begjær og lyst til å ta det et skritt videre, selv om jeg moralsk sett syns at det ville vært forkastelig. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 04e88...36a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Hva ville dere gjort? Sluttet å være utro. Anonymous poster hash: 9906e...251 38
Gjest Faerunpedia Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Nei, ville ikke fortalt noe. Du trakk deg jo vekk fra situasjonen og å fortelle det vil bare skape problemer.
Petra75 Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Nei, jeg tror ikke jeg ville ha sagt noe. ....og jeg ville ikke ha visst heller. Du trakk deg jo unna situasjonen, og fantasiene dine har du rett på å ha for deg selv 13
Tibbie Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Vell, hovedsaklig har du ikke noe å skjule, siden du ikke gjorde noe. Men da har du vell hovedsaklig heller ikke så mye å fortelle. Siden du ikke gjorde noe galt, trenger du ikke inrømme noe. Dette vil såre og gjøre henne unødvendig sjalu. Om en av disse damene blir påtrengende flere ganger kan du fortelle det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Hun har sikkert opplevd lignende. Sånn forteller man bare ikke Anonymous poster hash: acd93...4e3 2
Gjest Miranda2011 Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Ville du ha fortalt dette til dama di? Jeg er en forholdsvis attraktiv mann og opplever av og til litt overraskende episoder som er litt vanskelige å fortelle til min kjære. Jeg er i et samboerforhold som har vart i over 10 år og jeg elsker min samboer og ønsker ikke å oppføre meg slik at hun har grunn til å bli sjalu. Vi har også et par barn sammen. Episode 1. Var på en stor musikkfestival hvor jeg ble stående litt alene foran scenen og digge musikk. Så kom det en dame bort og vi var begge i godt humør og stod der og digget litt sammen. Jeg la amen om henne og vi vugget sammen til god musikk slik man gjerne gjør på slike festivaler. Jeg ble jo litt kåt av dette og fikk ståpikk og plutselig merket jeg at hun hadde hånden nedi buksa mi. Det var veldig pirrende og jeg kunne godt tenkt meg å vært med på leken, men fikk revet meg løs og trukket meg unna. Hvis jeg bare hadde fulgt mine instinkter kunne jeg godt tenkt meg å ta henne med i buskene og hatt oss litt, men pga at jeg er i et forhold var dette helt utenkelig for meg. Episode 2 Jeg var på en venners-venner-fest og snakket en god del med en dame i løpet av kvelden. Samboeren min var på samme festen, men gikk hjem litt tidlig pga at hun ikke var i form. Utpå kvelden ble det dans og jeg danset litt (som naturlig var) med henne som jeg hadde snakka med tidligere. Hun hadde tydeligvis blitt litt betatt av meg og vi danset litt tettere enn det jeg pleier å gjøre med damer jeg ikke kjenner. Litt beruset var vi jo også. Plutselig kysser hun meg rett på munnen. Jeg fikk dratt meg bort ganske kjapt, men opplevde også her at dette var pirrende selv om det var helt forkastelig med tanke på at jeg har en samboer. Har fantasert litt rundt begge disse episodene og tenkt på hva de kunne ført til. Spennende, erotiske eventyr på den ene siden og forferdelig oppvask med risiko for å miste min kjære hvis jeg hadde latt meg rive med. Jeg pleier å snakke med samboeren min om det meste, selv ting som er vanskelig, men disse episodene har jeg ikke klart å få meg til å nevne for henne. Tror hun ville satt pris på min ærlighet hvis jeg hadde fortalt det, men hun ville sikkert blitt litt sjalu og lei seg. Grunnen til at jeg syns det er vanskelig å snakke om det er at jeg kjente begjær og lyst til å ta det et skritt videre, selv om jeg moralsk sett syns at det ville vært forkastelig. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 04e88...36a Synes ikke du skal fortelle det. At du følte deg tiltrukket av disse damene, men trakk deg unna, ser jeg som et tegn på at du virkelig elsker dama di. Det beste er hvis du prøver å unngå sånne situasjoner for fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Siden han ikke gjorde noe? Tviler på at de hadde stukket hånda ned i buksa hans eller kyssa han om han hadde sagt at han hadde dame, eller om han ikke hadde holdt rundt de og dansa tett med de.. Synes du er en drittsekk. Anonymous poster hash: 9906e...251 25
Wonders Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Hva om vi bytter roller til at det var dama di som oppleve dette... Ville du visst det? Om du tviler på å si noe til noen, -si det. Man skal ikke skjule noe for hverandre. Bare tanken på å måtte skjule noe gjør at det man driver med er skammelig. 6
pressplay Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Det er helt normalt å føle seg tiltrukket av andre selv om man er i et forhold og det er lett for å bli beruset av følelsen av å bli begjært, men dette er ikke vits i å fortelle kjæresten hver gang det skjer. Det behøver ikke å bety at det er noe feil i forholdet. Alle liker å bli sett og funnet attraktiv. Det viktige er hvordan du handlet i situasjonen og du trakk jo deg unna. Ved å fortelle det til samboeren din risikerer du bare såre følelser og sjalusi. Å snakke om utroskap her er helt bak mål. Endret 25. juni 2013 av pressplay 6
Sjokoladenøtt Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Heldigvis trekker du deg unna, men altså.. Skjønner deg godt uansett, mange ganger jeg savner å være singel å gjøre hva jeg vil, men skjønner jo fort at det er veldigveldig feil. Jeg hadde blitt lei meg og dødssjalu om typen min hadde sagt det til meg, men dette kommer jo av at exen min var utro bak ryggen min over lengre tid.. Tror jeg heller ville latt være å fortelle noe sånt, jeg vil ikke høre det igjen noensinne og ville ikke sagt det selv heller. Så lenge du ikke har gått lengre er det ingen grunn til det. Man gjør mye teit i fylla. Greit å være ærlig, men noen ganger kan man være for ærlig også :/ 2
pressplay Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Siden han ikke gjorde noe? Tviler på at de hadde stukket hånda ned i buksa hans eller kyssa han om han hadde sagt at han hadde dame, eller om han ikke hadde holdt rundt de og dansa tett med de.. Synes du er en drittsekk. Anonymous poster hash: 9906e...251 Da er de aller fleste damer drittsekker etter din definisjon, for de fleste damer blir sjekket opp selv om de er i forhold. 1
Gjesten Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Jeg ville ikke sagt noe, og jeg ville heller ikke ønsket å vite. Men jeg synes nok du bør være litt mer forsiktig i fremtiden. Det er bra at du kommer deg unna og ikke gjør noe, men du burde prøve å unngå å komme i slike situasjoner. 6
Globusen Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Jeg vil egentlig bare si at det er dårlig gjort overfor kjæresten din at du oppfører deg på den måten når kjæresten din ikke er tilstede. Det er respektløst mot partneren din og du leker med ilden. Forsetter du på denne måten, så vil det skje ting som du vil angre på i etterkant. 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Da er de aller fleste damer drittsekker etter din definisjon, for de fleste damer blir sjekket opp selv om de er i forhold. Å bli sjekket opp er en ting, da trekker man seg unna eller forteller at man er opptatt. Jeg mener han legger opp til det selv når han holder rundt de og danser tett med disse damene. Har også litt vanskelig for å tro på at man er så full at man ikke merker at noen stikker hånda oppi buksa si, ser heller for meg at han lot det skje og trakk seg unna rett etterpå. Anonymous poster hash: 9906e...251 9
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Har en mann selv som har fortalt meg at noen på jobb ble litt vel interesert i han og han trakk seg unna. Helt greit han er åpen og setter pris på det. Men hadde jeg hørt han hadde fått ståpikk av å stå ilag med ei dame på festival, og hun til slutt hadde handa i buksa hans, ja da hadde han gått over streken med meg iallefall.. Så det burde han iallfall ikke ha sagt noe om. Anonymous poster hash: 1c7c7...059 7
melly666 Skrevet 25. juni 2013 #19 Skrevet 25. juni 2013 Du leker med ilden. Gjør det klart at du er i et forhold og du slipper fristelser som dette. Jeg ville ikke fortalt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #20 Skrevet 25. juni 2013 Jeg ville ikke ha likt å få høre det, og mener at så lenge du trekker deg bort i tide er du i stor grad innenfor rammene av hva som er ok for min del - i kategorien "ubehagelige sannheter, men til å leve med". Men jeg tror du bør tenke over om du drar flørtingen litt for langt selv. Når du legger armen rundt noen på fest eller festival så gir du jo signaler om at du er tilgjengelig. Hadde jeg visst at kjæresten min var så flørtete at han pleide å oppleve sånne ting, så ville jeg hatt problemer med å stole på ham. Å bli pirret av noen selv om man er i et forhold er ikke unaturlig, og det er ikke sikkert du vil klare å trekke deg unna i tide i alle slike tilfeller - noen ganger blir det for fristende og logikken svikter. Derfor bør du ikke bidra til å havne i sånne situasjoner. Anonymous poster hash: 03279...b23 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå