Gjest HT Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg og sambo har kranglet 2 uker i strekk.. Han har såret meg veldig med å være veldig kald og avvisende , og nå tror jeg ikke at jeg orker mer.. Vi har vært sammen 1.5 år, vært samboere i 7 mnd.. Jeg vurderer å gå hjem til mamma og pappa. De er bortreist, så jeg slipper å fortelle om situasjonen.. Tenker å få ting litt på avstand, slik at begge to kan få tenkt seg litt om.. Ringte han på jobb idag for å gi beskjed om at jeg sikkert ikke var der når han kom hjem. Han sa han har en dårlig dag på jobben, og at han ikke orket å krangle med meg. Er det best å bare gå? Eller kan det ødelegge alt?
Gjest navnelapp Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Det kan kanskje hjelpe å tenke seg litt om, og kjenne etter om ein saknar kvarandre? Kva handlar denne to veker lange krangelen om? Er temaet at han avviser deg? Då er vel svaret gitt, spør du meg.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Vil du gå for å tenke eller vil du gå for å se om han får en reaksjon? Er forsåvidt ikke uvanlig at menn trekker seg unna når det er mye krangling..
Gjest ts Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Vil du gå for å tenke eller vil du gå for å se om han får en reaksjon? Er forsåvidt ikke uvanlig at menn trekker seg unna når det er mye krangling.. Begge deler tror jeg..ts
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Bare si at du er sliten av all kranglinga og vil ha litt tid til deg selv. Det er ikke unormalt at når par er på hverandre hele tida, så blir man litt lei og ønsker seg rom. Stikk til foreldrene, ta en ferie, eller noe. Virker som begge trenger litt "fri" uansett. Anonymous poster hash: 2e65d...7a0
Wonders Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 kjære krangle-par, ikke gå deres vei. Hold ut, hold sammen, for det er da dere viser hva dere er laget av. Være ømme, såret og sårbare, sammen. Hvorfor er man mer høfflig mot de man liksom skal være glad i , enn totalt fremmede? Ta dere selv i nakken, ha et klart formål neste gang dere tar opp temaet. Skriv ned alt om du lett avspores... Vær strukturert og klar. Ikke full av sinne og barnslige utbrudd... 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Alle forhold har oppturer å nedturer, sånn er det nok for de fleste. Men akkurat det å fortsette krangling med hverandre når den ene er på jobb er for meg ganske slemt gjort. Hvordan skal man få gjort jobben sin når man får tilsent sårende sms lurer jeg på. Det kunne aldri falt meg inn å sendt sårende sms når samboeren min er på jobb. Jeg tror også at du støter bort partneren din enda mere når man plager de på jobb og at de derfor vil trekke seg enda mere unna. Anonymous poster hash: 29634...89f 1
LillaFrosk Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Jeg tror jeg synes at.. du burde være der når han kommer hjem og fortelle ham ansikt til ansikt at du vil reise bort til foreldrene dine ei uke. Gjerne begrunn det med at du er veldig lei av å krangle, og at du tror det ville gjort dere begge godt om dere fikk et bittelite "pust i bakken" før dere fortsatte. Enten det, eller så får dere prøve å snakke om problemene deres uten å krangle. Det kan hjelpe litt om dere bestemmer dere på forhånd for å ikke bli høyrøstet, og prate "hver sin gang", og faktisk høre på hverandre. ELLER, så kan dere møte opp på familievernkontoret sammen, og prøve å få hjelp til å løse problemene deres. .. eller så kan du jo selvsagt bare stikke.. Men jeg tror at hvis du bare stikker til foreldrene dine, mens du har en sur tone (slik som oppringingen din.. Den hørtes ikke spesielt blid og koselig ut iallefall), og mens han er på jobb, så er det fint mulig at det bare vil sette i gang enda en pulje med krangling. (Tror jeg!) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå