Vidar T Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg vet ikke om det er vanlig eller tilat for menn inne på forumet her, men kvinneguiden.no dukker alltid opp hvis man vil ha svar på noe. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å spørre. Døren på kjøleskapet i kollektivet der jeg bor har en løs dør. Den nederste hengslen er løs og kan flyttes rundt på. Etter at vi har opnet kjøleskapet kan vi bare "trykke" døren på plass igjen. Men om ikke er det en cm glippe hvor det kommer varme inn. Vi fant ut dette etter at det var særs mye kondens i kjøleskapet. Jeg har prøvd å se hva som er feil. Døren står på en mettal hengsle som står ut nederst. Jeg kan skyve den litt rundt omrking. Det virker som det hele skjedde da plast dekslet nederst foran røk. Den hadde en "lomme" hvor døren kunne stå inne i sporet sit. Jeg har prøvd å sette på plastdekslet igjen, men det ser ut som en bolt har dettet ned. Denne bolten blokerer plast dekslet fra å gå på. Jeg lurer også på om bolten kanskje burde være festet i et spor i døren. Men så langt har jeg ikke klart å rikke bolten verken inn eller ut, og jeg kan ikke skjønne hvordan den skulle eventuelt ha vært festet til døren. Jeg kan se om jeg får lakt ut noen bilder av det etter skoledagen er omme. Hvis noen har noen tips vil de bli godt modtatt. :-) PS: Jeg har dysleksi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå