AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Dine tanker? Ville du hatt et slikt soverom? Hva mener du? Anonymous poster hash: 5bb67...3e4 Anonymous poster hash: 5bb67...3e4
andy capp Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Synes ikke det var noe veldig spesielt med det, bortsett fra at hodegavlen var alt for stor. Kunne nok sovet godt i et slikt rom, men ikke noe jeg hadde bladd opp mange tusen for å få hjemme hos meg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Synes det var fint jeg Men er ikke fan av så mye puter og styr, liker at sengen er mer "stram". Tenker også praktisk, det er et herk å ta bort alt når man skal legge seg og det blir mer støv. Og så er døren på nattbordet (vi har samme faktisk) satt på/vendt feil vei! Anonymous poster hash: 10a5c...536
Gjest Malena_123 Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Synes det var fint jeg Men er ikke fan av så mye puter og styr, liker at sengen er mer "stram". Tenker også praktisk, det er et herk å ta bort alt når man skal legge seg og det blir mer støv. Og så er døren på nattbordet (vi har samme faktisk) satt på/vendt feil vei! Anonymous poster hash: 10a5c...536 Det trenger ikke å være det, man kan sette hvilken vei man vil, trenger ikke være så A4 alt heller da... Synes det er et fint soverom, aldri sett lignende, så det skiller seg litt ut. Elsket den høye hode gavlen og de lampene. Fint.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Det trenger ikke å være det, man kan sette hvilken vei man vil, trenger ikke være så A4 alt heller da... Synes det er et fint soverom, aldri sett lignende, så det skiller seg litt ut. Elsket den høye hode gavlen og de lampene. Fint. Jeg vet man kan sette de på hvilken vei man vil, og her er de altså satt på feil vei i forhold til sengen. Men det betyr jo selvfølgelig ingenting for hva jeg synes ellers om rommet, er det en boligstylist som har stylet et rom så er det jo sikkert bare tilfeldig hvilken vei det er satt på. Men det var derfor jeg satt fnisetegnet bak, for å vise at det bare var en tulledetalj jeg hang meg opp i. Anonymous poster hash: 10a5c...536 5
Gjest SweetSunshine Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Det trenger ikke å være det, man kan sette hvilken vei man vil, trenger ikke være så A4 alt heller da.... Du skjønner vel at det ikke handlet om å være A4, men om hva som er mest praktisk?
Gjest Malena_123 Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Du skjønner vel at det ikke handlet om å være A4, men om hva som er mest praktisk? Og det er ikke praktisk å ha det den veien? OH my God!!!
Ciara Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Jeg synes dette soverommet ser ut som det er stylet profesjonelt før visning. Og det er både positivt og negativt for meg. På den ene siden ser det litt ut som et hotellrom, på den andre siden er det for overdrevet etter min smak - her matcher det for godt (særlig gardinene og lampene) og det er for mange puter. Selv liker jeg enklere soverom. Med nøytrale farger og et hvitt, elegant sengesett kommer man langt. Og helst vegghengte sengelamper så det går an å ha vannglass, magasiner og mobil på nattbordet uten at noe raser. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Jeg synes dette soverommet ser ut som det er stylet profesjonelt før visning. Og det er både positivt og negativt for meg. På den ene siden ser det litt ut som et hotellrom, på den andre siden er det for overdrevet etter min smak - her matcher det for godt (særlig gardinene og lampene) og det er for mange puter. Selv liker jeg enklere soverom. Med nøytrale farger og et hvitt, elegant sengesett kommer man langt. Og helst vegghengte sengelamper så det går an å ha vannglass, magasiner og mobil på nattbordet uten at noe raser. Ts her.. Kan jeg bare spørre, synes du ikke at det er for "rotete" for visning? Anonymous poster hash: 5bb67...3e4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Og det er ikke praktisk å ha det den veien? OH my God!!! Nei det er selvsagt ikke praktisk. OH my God!! Anonymous poster hash: 10a5c...536 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Ts her.. Kan jeg bare spørre, synes du ikke at det er for "rotete" for visning? Anonymous poster hash: 5bb67...3e4 AB fra post nr 3 her, jeg synes sengen ser litt for rotete ut ja, jeg liker det mer "stramt", som jeg skrev. Men det er nok mange som liker det slik på bildet. Anonymous poster hash: 10a5c...536 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Er det fra Villapaprika? Nå er ikke jeg ts, men ja, jeg mener det er fra Villapaprika. Hun er jo kjempeflink. Anonymous poster hash: 10a5c...536
Pringle Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Hm, synes det virker litt harry - for kraftig hodegavl (behagelig, sikkert, men altfor mye), rotete og uoppredd (jeg ville ikke tatt bilde av det sånn), altfor mange puter, er det sengetepper? - det liker jeg ikke. Ville heller ikke brukt plassen på nattbordet til så mye unødvendig - lampene burde stå/henge et annet sted, og bilder skal ikke stå der. Dessuten ville jeg hatt åpent rom under slik at det er lett å ta ut og sette inn ting. Gulvet og tekstilene og fargene er fine, men det er i det hele tatt altfor rotete og overlesset. 3
Gjest Seajewel Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Ta vekk gavelen, ta vekk alle de ekstra putene, og pleddet, og de altfor høye lampene, re opp senga skikkelig (uten så altfor mange puter), så hadde det blitt fint i mine øyne iallefall. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Litt overkill. Fargene er fine, og jeg ser hva de har tenkt - men rommet har ikke størrelse nok til høydedimensjonene. Gavlen er alt for høy, og lampene ser merkelig høye ut. Jeg synes ikke nattbordene passet perfekt inn, selv om de i seg selv var fine. Det krasjet bittelitt. Kortere (mindre dominerende) gavl og kortere lamper hadde gjort susen. Dog kan jeg like veldig høye gavler dersom rommet "tåler det", noe jeg ikke helt synes det gjorde her. Anonymous poster hash: 973df...346 1
Gjest Lypcha Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Jeg syns det bare ser rotete ut. Altfor mange elementer etter min smak. Jeg liker det mer cleant på soverommet.
Pinkee Skrevet 25. juni 2013 #19 Skrevet 25. juni 2013 Rotete og utrivelig er min mening, hadde jeg hatt et slikt soverom å det ringte på døra, hadde jeg kjappa meg å lukke/låse soveromsdøra, så ingen skulle se hvor fælt der var 1
Ciara Skrevet 25. juni 2013 #20 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Ts her.. Kan jeg bare spørre, synes du ikke at det er for "rotete" for visning?Anonymous poster hash: 5bb67...3e4 Trenden går jo litt den veien. I Sverige har de hatt mer kreative boligstylinger (med senger som ser ut som noen nettopp har sovet i) i mange år. Selv ville jeg gått for noe strammere for å være på den sikre siden. Endret 25. juni 2013 av Ciara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå