Gå til innhold

Brudevals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken brudevals skal dere danse til? Og har dere trent på fohånd, eller blir det tatt på "sparket"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det pent om min tilkomne kjære sussebass...han har ikke NOE rytme i seg what so ever - så, her for to helger siden dro jeg han med meg på dansekurs!! Yes! Yes! Swing og vals. Ja sånn at vi er litt helgardert hehe..

Og, etter to dager med tilsammen 10 timer intens dansing, svetting, feiling og prøving så fant vi jo faktisk ut at mannen HAR rytme. Den har nok bare vært veldig godt skjult :ler:

Fader'n skal sørge for musikken og det blir sånn muzak fra 60 og 70 tall - lettere swing men jeg har gitt beskjed om at den første dansen vår i lag skal være av rolig art (Hadde ikke lyst at mannen min skulle schwwwwinge meg rundt med EN gang liksom :hoho::hoho: )

Vel vel....det går seg nok til ja :)

Skrevet

Blir en vals spillemannen vår velger. Har ikke peil på valser. Tas på sparket med andre ord :sjarmor:

Skrevet

Min kjære snille pappa er spillemann så han lager en brudevals til oss som han og bandet skal spille.

Kommer til å gråte sånn av lykke. Mannen jeg elsker i armene mine og pappa som spiller sin kjærlighet til meg på scenen. Gleder meg!

Skrevet

huhm...Jeg er heldig hvis jeg får med meg brudgommen på noe som helst dansing...Han hater å danse, og ser på ingen måte for meg at han kommer til å gjøre det mens alle gjestene står å ser på :-?

Er det flere som ikke har danseglade menn?

Skrevet

Jeg har! Han er ikke glad i det i det hele tatt, men han er også opptatt av tradisjoner så han mener at han burde danse i sitt eget bryllup. Men for å danse stilte han som krav at vi skulle ha dansetimer. :ler2:

Håper på at han finner ut at det er artig å danse etter dansetimene...

Skrevet

Min kjære er heller ikke så glad i å danse, men han gjør det i bryllupet for å glede meg (og sikkert også alle gjestene som ville blitt litt skuffet om det ikke ble vals...).

Pappa'n min skriver valsen. Og inngangs- og utgangsmarsjen i kirken. Alt over samme musikalske tema. Tror det blir stas!

Skrevet

Min kjære er mer techodanser, dvs slenge med armer og ben enn å valse med meg. Så det får bli dansekurs, kan ikke la denne anledningen gå fra meg til å få ham til å KANSKJE synes at pardans kan være ok det også. :)

Catzy

Skrevet

Her i gården er det jeg som ikke kan å danse :kul:

Så jeg må nok øve sammen med min danseglade sambo.

Vi skal danse etter "Trønderbrura."

Skrevet
:wink: hmm, kanskje jeg er for snill som lar han slippe unna. Men egentlig kan jeg ikkef orlange at han skal gjøre så mye for min skyld, for hele bryllupet er for min skyld. Han hadde lyst å stikke til syden, men så hadde jeg så lyst å familie og venner til stede :-) Han er av den mer tilbakeholdne typen, og jeg synes egentlig han har møtt meg mer enn på halvveien....
Skrevet

Vi skal danse etter "Trønderbrura."

Den er så koselig!! Minner meg om pappaen min! :ler2:

Regner med man er nødt til å danse til den også i løpet av kvelden!

Skrevet

Ja den er koselig, men valget har sambo tatt og da får jeg føye meg etter det. Jeg kunne godt tenkt meg en Disneyklassikermelodi eller noe litt mer "up to date"

Skrevet

Min kjære er ikke noen stor tilhenger av dans. Han blir helst sittende for å si det sånn.

Men vi skal danse brudevals :-)

Han sa: Om du vil danse brudevals, så må vi gå på kurs ført. Inget kurs, ingen vals.

Da booket jeg privat-time i vals.

Skrevet

Vi skal ha brudedans til From this moment on..Skal øve litt først ja, for sambo eier ikke så mye rytme :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...