Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ville du tatt sjansen på å bli sammen med en person som var trygda og aldri vil bli i stand til å jobbe i en vanlig fulltidsjobb? hva er viktigst, at din hjertes utkårede(uavhengig av kjønn) er et godt parti eller at du elsker vedkommede?

mvh jente som går på aap og har lyst på mann og barn :(

Anonymous poster hash: 07dd4...23f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist du møter en mann som blir forelsket og veldig glad i deg, så vil jeg tru han ikke vil bry seg om at du ikke kunne være i en fulltidsjobb.

• Liker 3
Skrevet

Nå er jeg dame selv, så det er mulig jeg tenker annerledes enn en del menn.

Men for meg er det viktig at mannen drar lasset med meg når det gjelder inntekter til familien.

Jeg er redd kjærligheten blir litt sliten om forholdet er i ubalanse.

Dessuten, det er ikke sikkert en mann som går på AAP faktisk har helse og energi til å følge opp ungene som man da hadde ønsket seg.

Men innbiller meg at menn har lettere for å se på seg selv i forsørger-rollen. Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har møtt denne mannen, men han er nok ikke klar over hvor dårlige fremtidsutsikter jeg har....

ts

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg dame selv, så det er mulig jeg tenker annerledes enn en del menn.

Men for meg er det viktig at mannen drar lasset med meg når det gjelder inntekter til familien.

Jeg er redd kjærligheten blir litt sliten om forholdet er i ubalanse.

Dessuten, det er ikke sikkert en mann som går på AAP faktisk har helse og energi til å følge opp ungene som man da hadde ønsket seg.

Men innbiller meg at menn har lettere for å se på seg selv i forsørger-rollen. Lykke til.

Det er det jeg også trur. Mannen har lettere å se på seg selv som en forsørger overfor sin kjære enn det vi damer kanskje har. De har jo gjerne høyere lønn enn oss damer i enkelte stillinger (vi er ikke helt likestilte)

Trur kanskje vi damer hadde vegret oss mere enn mannfolka når det gjelder å finne noen som er ufør og ikke kan jobbe fult.

Anonymous poster hash: ee7cf...3cb

AnonymBruker
Skrevet

jeg har møtt denne mannen, men han er nok ikke klar over hvor dårlige fremtidsutsikter jeg har....

ts

Har du fortalt han det da? Hadde ville spilt med åpne kort, så finner du fort ut om han vil satse på deg eller ei.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Om su ikke kan ha en fulltidsjobb ever, hvorfor går du på aap? Da burde du vel heller vært gradert ufør? Aap får du bare i en fireårs periode max. Med mindre du er på den gamle reformen da

AnonymBruker
Skrevet

Om su ikke kan ha en fulltidsjobb ever, hvorfor går du på aap? Da burde du vel heller vært gradert ufør? Aap får du bare i en fireårs periode max. Med mindre du er på den gamle reformen da

jeg vet ikke. jobber praksis i diverse i yrker for å se hvor høy stillingsprosent jeg klarer. veileder eller hr-konsulent har aldri nevnt ufør/gradert ufør.

kvier meg for å snakke jobb med kjæresten min, siden det er sårt for meg at jeg føler meg så lite verdt i arbeidsmarkedet. har mindreverdighetskomplekser, og er kjemperedd for at han trekker seg før det blir for alvorlig mellom oss :frown:

AnonymBruker
Skrevet

Vis han denne tråden?? Så får han lest hvordan du føler det oppi dette.. Vist det er vanskelig å si det selv.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg vet ikke. jobber praksis i diverse i yrker for å se hvor høy stillingsprosent jeg klarer. veileder eller hr-konsulent har aldri nevnt ufør/gradert ufør.kvier meg for å snakke jobb med kjæresten min, siden det er sårt for meg at jeg føler meg så lite verdt i arbeidsmarkedet. har mindreverdighetskomplekser, og er kjemperedd for at han trekker seg før det blir for alvorlig mellom oss :frown: Anonymous poster hash: 07dd4...23f

Hva så om du bare kan jobbe 70%? Er mangecsom gjør det helt frivillig uten helseplager. Bestevenninna mi er sykepleier og jobber bare 70%

Nei selvfølgelig har de ikke nevnt ufør. Du kan jo jobbe, selv om du ikke kan jobbe 100%

Gjest Gjest
Skrevet

Det er det jeg også trur. Mannen har lettere å se på seg selv som en forsørger overfor sin kjære enn det vi damer kanskje har. De har jo gjerne høyere lønn enn oss damer i enkelte stillinger (vi er ikke helt likestilte)

Trur kanskje vi damer hadde vegret oss mere enn mannfolka når det gjelder å finne noen som er ufør og ikke kan jobbe fult.

ikke likestillte. få deg utdanning, gjør de samme jobbene som menn og jobb like mye så vil du få samme lønn.

AnonymBruker
Skrevet

ikke likestillte. få deg utdanning, gjør de samme jobbene som menn og jobb like mye så vil du få samme lønn.

i mange sjefstillinger så er mannfolka bedre bet ja!! Det er jo et kjent fenomen. Og hva vet du om hva utdanning jeg har eller ikke??? Dessuten så er jeg ikke ute etter å være karrierekvinne heller, men utdannelse har jeg ja!! Når mannfolk tar seg like mye av ungene så kanskje jeg kunne ha vurdert en sjefstilling og mye jobb jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...