Gå til innhold

hvordan sover babyen etter det har blitt lagt for kvelden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

vår jente på 4 mnd legger seg ca kl.21 og sover godt en times tid. Så har hun hyppige oppvåkninger hvor vi må ned og roe litt før hun sovner igjen. Vi flyr inn og ut av soverommet sikkert fem-seks ganger før hun sover skikkelig godt og da sover fire-fem timer til.

Hvordan er kvelden deres med barn på rundt samme alder?

Anonymous poster hash: 5c6a6...472
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår er 3 måneder og sovner i 22 tiden. Ligger å kaver litt og prater litt, men det gjør jeg ikke noe med. Sovner fint etter ca 10 minutter. Sover da til rundt 05 for mat igjen.

Anonymous poster hash: e7e7e...79d
AnonymBruker
Skrevet

Når vår var rundt 2,5 månede sovet h*n rundt 20.00 tiden og sov helt til 09.00 hvertfall.. Tror det er veldif opp og ned med barna.. Vi har vært kjempe heldig. Har ei vennine son har en unge på 6 måneder h*n sover 1 time hver natt... Hu er helt utslitt nå..

Anonymous poster hash: 86f43...9cc

Skrevet (endret)

Vår på 4 mnd vil ikke ta kveld før 23-00. Da legger jeg meg alltid sammen med henne, fordi den første halvtimen-timen skvetter hun opp og våkner med jevne mellomrom. Da er det bare å kose litt eller gi henne puppen, så sovner hun med en gang igjen. Flaks at jeg elsker å samsove med lillemor :) Hun sover da til 5-6 om morgenen, spiser og sover videre til 9-11.

Er i gang med å få henne i seng tidligere, men ser ut til at prosessen tar lang tid. Hun bråvåkner hver gang vi legger henne ned, eller etter 5 minutter. Så hvis hun ikke har "tatt natt" enda da, sovner hun ikke igjen før 23-00 alikevel.

Endret av Gaby
Skrevet

Vår er 1.5 mnd, legger seg kl 19, sover som en stein, får en flaske i søvne når jeg legger meg i 22-23 og sover resten av natta :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Da vår jente var 4 mnd sov hun fra kl.19. Kunne vokne kl. 21 da vi skulle legge oss. Fikk pupp og sovnet ved det amme til neste amming om 2,5+3 timer. Hun sov fra kl. 19 til kl. 5-6 og fikk 3-4 amming stunder. Hadde ikke noe behov for å roe henne.

Skrevet

Vår gutt på 4mnd legger seg kl. 20, sovner etter 5-15 min og sover til 5-7 neste morgen for mat for så å sove videre til 9.

Skrevet

Jeg føler at det med søvn har gått i perioder hele veien jeg. Har en baby på 6 mnd nå. Føler de gode og dårlige periodene varer i ca. 2 uker om gangen. Tror ikke jeg gjør noe veldig annerledes, så det er vel bare sånn det er. Men alle babyer er forskjellige. Noen har aldri noen særlige soveproblemer, noen har det innimellom og andre har store problemer. Jeg øver meg på mantraet "Go with the flow" for øyeblikket ;) Det er ikke så lett å forstå seg på disse babyene alltid. Noen ganger er det bedre å slutte å gruble og heller bare ta det som det kommer tror jeg :)

Skrevet

Babyen min var også litt sånn rundt 3-4 mnd. Han sovnet og våknet etter 20 minutter ca 3 ganger før han sovnet skikkelig. Nå er han 6 mnd, og er av og til slik ifht dagsovingen. Han kan våkne etter 30 minutter, da koser jeg litt på han eller triller litt på vogna også sovner han som regel igjen.

Gjest Duftlys
Skrevet

Min er 3,5 mnd. Legges 18:30, sovner ganske kjapt. Våkner mellom 03-05 en gang for mat, og sover videre til ca 7:30. Måtte det vare:D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...